Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ocak '16

 
Kategori
Şiir
 

Öyle özledim ki seni

Öyle özledim ki seni
 

Öyle özledim ki seni


Benim zamana değil sana ihtiyacım vardı

Öyle günlerce bekleye bekleye çürümek değildi

Bir ömür vakti gel sen bana

Ve uyansam senin yolunda

Nabzım sen atarken her an

Öyle özledim ki seni

Karanlık gecelerime doğsan güneş gibi

Bir dem nefesinin hissetsem

İlkbahar gibi ilk gün ki gibi essen içime

Öyle özledim ki seni

Düşlerini hissetsem damarlarımda

Yağmurun tenime değdiği gibi

Bir bakışında kendimi bulsam

Yıldız gibi parlayan o gülen gözlerin değse gözlerime

Öyle özledim ki seni

Can gibi canım gibi dua gibi

Gülün kokusunda bülbül olsak

Ötsek damla damla hücrelerimizde

Adını andığımda aminlerime karışan gözyaşlarım gibi

Özledim hem de çok özledim seni.

Bilsem ki bir tek şansım var

Bilmem arar mısın beni o gecelerinde

Ah biçarem düştüm senin eline

Sen el gibi kopup gittin yüreğimden

Gel al beni kurtar sensizliğin gölgesinden

Ne yaptım ki sana seni böylesine kaybettim

Seni çok özledim aklımla ruhumla kalbimle

Alev şu kalbimi sarmışken

Geçer mi hasretin terk eder mi dün gibi

Bir bilsem yüreğim

 

 

 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..