Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Şubat '17

 
Kategori
Şiir
 

Öyle sadece sevemezsin beni

Öyle sadece sevemezsin beni
 

Uzaklara dalar gözlerin, hatırlarsın! Sen yaşamayı istersin, o seni çoktan öldürmüştür!


Öyle sadece sevemezsin beni,
Aşkın için çarpan kalbini de isterim. 
Sadece ellerini uzatma bana,
Dokunmadan hissetmeni beklerim. 
Bakışların kesişince bakışlarımla,
 
Gözlerinin ahusunu bulmak isterim gözlerimde...
 
Hoş sedanın yanında, güzel sözlerinde buluşmayı beklerim.
Elveda dersem bir gün;
Gitme değil, ben de geliyorum demeni, 
Benim için ölmeyi değil, yaşamayı seçmeni, 
En önemlisi bir gün gerçekten seversen sen de beni, 
O zaman adam gibi tutmanı isterim ellerimi…
 
Öyle sıradan, basitçe, sadece “Sevdim” diyemezsin seni
Benim için atan kalbini,
Yüreğini isterim, Yüreğini…Ferdi Filiz…
 
Toplam blog
: 12
: 515
Kayıt tarihi
: 22.01.09
 
 

Karşıyaka İzmir 1986 doğumluyum! Lise ve Üniversitede aldığım Radyo tv yayımcılığı eğitiminin ard..