Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Şubat '15

 
Kategori
Güncel
 

Özgecan ve karanlık kafalar

Özgecan ve karanlık kafalar
 

Özgecan'ın ölümünden sonra ilkel zihniyetler, ortaçağ kafalılar yine konuşmaya başladılar.

Dolmuşlara buton koyalım diyenler var. Sen önce kafandaki ilkel zihniyete buton koy. Suçluları idam edelim, hadım edelim diyenler var. Sen önce kafandaki kadına bakış zihniyetini idam et, hadım et. Kadınları pempe otobüslerle taşıyalım diyenler var. Sen önce kafandaki zifiri karanlık zihniyetini pembeleştir. Kadınları eve kapatalım, sokağa çıkartmayalım diyenler var. Sen önce kadını bir meta gibi göre o çamur zihniyetini eve kapat, mümkünse sokağa da çıkartma. Tepedeki zihniyet diyor ki; Kadınlar Allah' ın erkeklere emnatedir. Bence tam tersi, tüm insanlar Allah'ın kadınlara emanetidir.

Karanlık kafalar, çağ dışı kafalar, ilkel zihniyetler, kaba güce tapan, güzellikten, estetikten anlamayan kıllı zihniyetler, Özgecan'a tecavüz edilirken sizde oradaydınız.

Son söz: bu bir eğitim sorunudur. Çağdaşlaşma, aydınlanma, uygarlaşma sorunudur. Çare, ATATÜRK'ün laik, çağdaş, uygar ve aydınlanma anlayışını ülke geneline yaymaktır.  

 
Toplam blog
: 104
: 478
Kayıt tarihi
: 31.01.07
 
 

Antalya'da yaşıyorum. İki yıl öğretmenlik yaptım, şu anda müteahhitlik yapıyorum. Aslen Kayserili..