Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mayıs '08

 
Kategori
Şiir
 

Özgürlük

Özgürlük
 

Diyalog biçiminde şiir yazmayı çok seviyorum. Bu şiirde bir arkadaşımın bana söyledikleri aslında. Ben bana söylenen tüm sözleri alıp Barış kıvamına getirip bir şiir yazdım...


Özgürlüğü seviyorum derdin hep
peki bugün özgürlüğün var mı?
eğer varsa
seni sevebilecek bir kalbi kaldı mı?
lütfen...
artık bana korkak rolü oynama
Tanrı düzeltmez yaptığın hataları
suçlarını ona atma
kırıldıkca küsme hayatına
zaman bile silemez akıttığın gözyaşlarını
bizi zamana bırakıp düzeleceğine inanma
sor hadi şimdi kaybolanlara
gidince öğrenmişler mi hayatın sırlarını?
üzülmeden unutabilmişler mi sevdikleri vücutları?
kazıyabilmişler mi tenlerinden acıtan anıları?
duymak istediğin ''evet'' cevaplarıysa
boşuna kendini kandırma
ben de söyleyebilirim sana inandırıcı yalanları
yine de gitmek varsa aklında
terketmez özgürlüğü çağrıştırıyorsa
kalmana gerek yok yanımda
biriktirebilirim belki kırgınlıkları
senin gibi belli etmeden gözyaşlarımı
kimseye söylemem yaşadıklarımı
sahip olduğum yalnızlığımı
hadi...
şimdi gidebilirsin usulsa
özgürlüğüne,
mutluydum dediğin zamanlarına
ama giderken bırak bana
seni seveceğim yarınlarımı

 
Toplam blog
: 10
: 269
Kayıt tarihi
: 03.10.07
 
 

Ilık bir nisan sabahı Barış olarak Ankara'da dogdu. Karakterini matematıkten nefret etmek uzerıne ku..