Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mayıs '20

 
Kategori
Şiir
 

ÖZLEDİM

ÖZLEDİM

Çiçeğinin, kekiğinin kokusunu

Yaz gelince, açan papatyaları

Alını, yeşilini, çimenini

Dağlar da ki karlarını özledim

 

Kuşların ötüşünü, derelerin, sesini

Martıların uçuşunu,

Karabatakların batışını,

Çıldır gölünün dalgasını özledim

 

Yaz gelince yaylalara gitmeyi

Yaylalarda nezih, kuymak yemeyi

Kuzuların, koyunların, melemesini

Yağmurların yağışını özledim.

 

Kızıl kaya da balık tutmayı

Çayırlarda tırpan çekmeyi

Tarlalar da sarı, turuncu, pembe mor

Çiçeklerin renklerini

Irgatların hay, hayını özledim

 

Kara kotanla tarlayı sürmeyi

Maçkalının disiplinli duruşunu

Hodakların,  horavel,  sesini

Velhasıl her şeyini özledim.

 

Çobanlarn, kaval sesini

Zihni durak’ın tulum sesini

Fahrettin karagöz’ ün kamçı sesini

Danaların gelişini, özledim

 

Taş bulağın ,kör bulağın soğuk sularını

Kadınların inek, sağma sesini

Koyun, kuzuların güzel sesini

Tulum boğazların yüzüşünü özledim

 

Bende çok gezdim o dağlarda

O göllerde, derelerde çöllerde

Çok güzel günlerim geçti o yerlerde

Daha sayamadığım çok şeyini özledim.

 

                               21.05.2020.Ali Karagöz

 
Kayıt tarihi
: 22.11.07
 
 

MÜZİK ŞİİR VE EDEBİYAT ..