Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ağustos '09

 
Kategori
Şiir
 

Özüm özüne değdi

Özüm özüne değdi
 

Tarzı, eski şairlerimizi eski şiirlerimizi hatırlatıyor. Kısa, hoş ve anlamlı sözler...

... kısa olsun isterken sözüm,
açıldı gitti özüm
tam yazıp çıkacaktım
hayattan son bir kelam
yetmedi tükendi kalem...

Aşk şiirleri var. Son derece duygusal ve romantik...

... gözlerim kapalı sana bakmak
sanma ki seni hatırlamak
hikayenin aslı güzelim
seni kendimle tanıştırmak...

Şimdi kızdım işte. Şiir seçemiyorum. Hepsi öyle güzel ki. Bu haksızlık!

... günün bir yerinde
zamanın çalındığı an
derin bir uykuya dalmış
taş yürekli apartman

sineklenmiş bir çocuk baktı
utanmaz bir sokaktan
ben el salladım
mışıl mışıl düşünen adamdan
çocuk el salladı
gözüne kaçan sinekten...

Davet şiirini pas geçemem. Siz de geçmeyin...

... doğrusu senden sonra
ve senden önce
hiç sevilmedim demedim
sevilmek kolayıma geldi de
ben sevmeyi bilemedim

hadi şekerim
çaylar soğumadan
bir el ver kalbime
sevmeyi öğrensin sayende...

Sanal aşkları sorgulamış. Her ihtimali değerlendirmiş. Gerçeği ne kadar yakaladı bilinmez...

... insanda tutku oldu
aşk şiirleri yüzdürmek
yalnız ruhlar ülkesinde
iyi de oyun oldu
sanal aşkları yemlemek
sayısal güllerin renginde
aşkı paket ederken ten gurbetinde

aşka uzanmak sanal bir pencereden
ki bilmiyorum neden
belki boş kalmasın diyedir ekran
belki her şey can sıkıntısından
belki de son çığlıktır boş bir gönülden...

İddia ediyorum, o'nun şiirlerini okumazsanız hep bir yanınız eksik kalır. Benden söylemesi. Bu güzelliğimi de unutmayın... Ve işte bestim...

İstanbul’a hiç doyamadık seninle birlikte
İstanbul hiç mi hiç doymadı ikimize birlikte
Ne Emirgan’da bir semaver çay tüketebildik
Ne Aşiyan’dan bir akşam hüznü toplayabildik
Ne Çamlıca Tepesi kısmet oldu, ne Pier Loti
Sermek için aşkın kucağına bu muhteşem kenti

Kolum belinde
Ada vapurunda
Kolum omzunda
Yürüyemedik Beyoğlu’nda
Liseli aşıklar gibi
Midye tava yiyip Pasaj’da
İki tek atamadık birlikte

Galata’dan geçtik
Kendimizden geçemedik
Ağlayamadım
Başımı yaslayıp göğsüne
Kumkapı’da bir meyhanede

Sahaflar’da kitap bakmaktan
Çınaraltı’nda demli çaydan
Kapalı Çarşı’nın kalabalığından
Eminönü iskelede balık ekmek kokusundan
Gülhane’den inip Sarayburnu’na
İntiharı bile düşünemedik enine boyuna

Doymadı İstanbul bize
İstanbul’a doymadık birlikte
Bir dahaki İstanbul geçişimde
Öyle sarılıp öpeceğim ki seni
İstanbul kalacağız birlikte
Taksim’im orta yerinde...

Bu harika şiirlerin sahibini merak ediyorsunuz. Haksız da sayılmazsınız. Bu güzelliklerin sahibi Sayın yazarım Muharrem SOYEK... İşte adresi;

http://blog.milliyet.com.tr/Blogger.aspx?UyeNo=1511824&rn=B9

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..