Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Eylül '10

 
Kategori
Mizah
 

Partimi kurdum!

Partimi kurdum!
 

takkem de var!


Diyordum ya parti kuralım memleketi kurtaralım diye!

Partinin ismini buldum!

“Milli Söğüş Partisi!”

Kısaca “MİS PARTİ”

Ben kısalttım!

Sloganımız da hazır!

“ Ananızın ak sütü gibi parti!”

Çocuklarımın geleceğini karanlık görüyorum! Dört tane çocuk var bende biliyorsunuz! Kız bankacı güya! Geçen bana soruyor!

“Yedi kere sekiz kaç yapıyordu baba?”

Kızdım!

“ Elli!”

“Ciddi misin?”

“Matematik cıvıklığa gelmez kızım!”Dedim!

Allahtan özel bir bankada; devlette olsa ihbar ederim onu! Tüyü bitmemiş Yetim’in hakkını nasıl koruyacak? Hesap kitap bilmiyor diye!

İktidara gelirsem Maliyeden sorumlu devlet bakanı yaparım onu. Tecrübe kazanır!

Oğlumun birini de tanıyanlarınız var içinizde! Tam dışişleri bakanı olacak adam! Çok ciddidir! Öyle her şeye gülmez!

Ertuğrul’un niyeti doktor olmak! Sağlık bakanlığına gider! Geçen domuz gribi salgınında sınıfında öğretmeniyle beraber aşı olan tek öğrenciydi! Alnından öpmüştüm oğlumu!

“Afferim oğlum! Seninle gurur duyuyorum! Memlekette bakan bir, öğretmeniniz iki, sen üçüncü aşı olan olarak tarihe geçtiniz!”

“Acımadı baba!” Diye de övündü! Öğretmen de övünmüştür! Bakanı bilmem!

Bir tane daha kaldı ama onu sıkıntılı dönemlere bekletiyorum!

Bakarsın ipin ucunu kaçırırım “Gel oğlum” derim!

Gelecek mecburen!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..