Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Kasım '13

 
Kategori
Yemek - Mutfak
 

Pasta tarifleri

Pasta tarifleri
 

Pasta Tarifi


Pasta Tarifleri dendiği zaman artık internet aleminin namını duymayan yoktur. İnternette binlerce blogta binlerce pasta tarifi görüyorsunuz. Kimi tutmuyor, kimi tam oluyor, kiminde yanlış resimler, kimi tarifler tamamen kafadan uydurulmuş gibi duruyor. Bundan sonra ben de bu milliyet blogumda sizlere evde kendi denediğim pasta tarifleri ve kurabiye tariflerini ulaştıracağım. Bu resmini koyduğum çilekli pastamı kızım için dün yapmıştım. İlk olarak onun tarifini yarın sizlere vereceğim. Ondan sonra her gün en az 1 tarif olmak üzere pasta tarifi eklemeyi düşünüyorum.
 
Bunun yanı sıra internette benim de çok severek takip ettiğim bir çok blog var. Onlara da yorumlarımı yapıyorum tabii ki. Bundan sonra herkesi bu bloguma davet edeceğim ve yazılarımı buradan paylaşacağım. Diğer bloglarımı kapatmayı düşünüyorum. Gönül rahatlığıyla sizlerle paylaştığım pasta tariflerini deneyebilir ve afiyetle yiyebilirsiniz. Şimdilik bu kadar, yarınki tarifimizde görüşmek üzere!
 
 
Toplam blog
: 9
: 697
Kayıt tarihi
: 29.11.13
 
 

1972 yılında Bursa'da doğdum. Eşim ve 2 çocuğumla halen Bursa'da yaşamaktayım. ..