Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Eylül '07

 
Kategori
Anne-Babalar
 

Pasta ve özür

Karar verdim kendimi eleştirmeye ama olmuyor ki.... Düşünüyorum yok... Ama en iyi eleştiriyi 3 yaşındaki kardeşim yaptı geçen gün...

Ev-iş-kurs arasında koşuştururken evdekilerle bağım iyice kopmuştu son zamanlarda... Bunda işler yoğun olduğundan geç saatlerde bitkin bi şekilde eve ulaşmamın olduğunu kesindi ama robot gibi yaşadığımın farkında olmasına farkındaydım ama GÜVENMEK-SEVMEK-MUTLU OLMAK konusundaki düşüncelerle boğuşmak ve bu dönemi bu şekilde atlatabileceğim inancındaydım... Ne kadar yanılmışım... Şu varki yaşananları hazmetmek gerekirmiş.... Ben bu halimi biraz fazla tutmuşum... Şimdi hep kötü olmuş diyemem çünkü dooğru işlerde yaptım çevremi denedim ve ayıkladım çürükleri.... şimdi mutluyum mu bilmiyorum...

Mınnığım(kardeşime böle seslenirim) evin içinde acayip hareketler yapıyor, çığlık çığlığa bi balkon bi odalaryapıyordu....E vladım yapma!!!yok... illa yapçak!!!korkuyorum bişey olcak, balkonda düşçek, bi yerlerini kırcak.... Çocuk bu oynasın rahat bırak demeyin bizimkisi bi kere kendi kendine bileğini çıkarmayı başardı... Bununla sınırlı kalsa iyii diğer ablasını onla oynaması için zorluyor, hayır cevabını alınca tekme tokat etrafa saldırıyor... İşten gelmişim yorgunum üstüne bi de mınnığım da böyle yapınca tepem attı... Bu sefer ben başladım azarlamaya en son bi tana poposuna yapıştırdım.... Aman allahım!!! Kıyamet koptu... Anneme beni şikayet ediyor: ''bağcımmmmm beni üüüü dövdüüüüüü üüüüü'''. vay kereta iyi öğrenmiş işi.... Bu seferde anneden azarı işittik mi.... Ben haklıyım ama çekilir mi o gürültü...

Kardeşime ilk öğrettiğim şey özür dilemekti... Bunu o kadar güzel yapıyordu ki kimse küs kalamıyordu.. Kızgınlığı hemen geçer insanın... o masum bakışlar gözyaşları boncuk boncuk akıyor...

Annem git ablandan özür dile deyince ''sakın gelmesin, küstüm ben ona'' deyiverdim kızgınlıkla.... Susan çocuk bu seferde ''Bağcımmmmmm bana küşmüşş üüüüü''' diye başlamaz mı!!! Neyse annemin ısrarı ile tekrar yanıma geldi...' 'bağcımm ben oooonuyodum, bana bağdınnn!!!''' ağlamaklı sesiyle... az önce anlattığım manzara... Yüreğim dayanmıyor napimmm!!!

Düşündümde galiba çok çabuk parlıyorum ve bu da kırıcı oluyor geri dönüşü olmayabiliyor malesef... MINNIĞIM!!!Saol aşkitom ablana yardımcı olduğun için.... sen hep bağır çağır oyna... Akşam eve geç gelcem ama sakın uyuma mınnığım sana en çok sevdiğin şeyi yapçam!!! PASTAAAAA!!! ablacığını affeder misin????

 
Toplam blog
: 32
: 1185
Kayıt tarihi
: 01.09.07
 
 

Klima sektöründe çalışıyorum. Hafta sonları kursa gidiyorum. Patronlarımla başım dertte. Müşteriler..