Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Eylül '07

 
Kategori
Blog
 

Paylaştıkça artan şeyler

Paylaştıkça artan şeyler
 

2001 yılında askerliğimi öğretmen olarak yapmak için Erzurum'un şirinimsi köylerinden birine doğru yola çıktım. Köye ulaştığımda sevimli yüzler, samimi bakışlar ve misafir sever dostlarla karşılaştım.

Köy, il merkezine uzaktı ve sadece hafta sonları gezme ve görme olanağı bulabiliyordum. Çeşitli etkinliklere katılmaya alışık olan ben, burada bazı özel ilgi alanlarımdan uzaklaşmaya başlamıştım. Kendime yeni meşgaleler bulmalıydım ve buldum da.

O zamanlar bekar ve yalnızım. Bu durumun verdiği gazla, "olmayan sevgiliye mektuplar" adlı bir seri yazmaya başladım. Okulda boş zamanlarımda yazıyor, evde, bahçede, yolda hep yeni fikirlerle mektuplarımı süsleme telaşına kapılıyor, inanılmaz derecede yazmanın tutsağı olmaya başlıyordum.

Ne kadar devam etti bu aşk, bu istek bilemiyorum ama belli bir süre sonra heyecanımı kaybetmeye başladım. Çünkü orada bulunan arkadaşlarımın, bir akşam bende misafirken ele geçirdikleri mektuplarımı birbirlerine okuduktan sonra söyledikleri gibi, "yazdıklarımı kimselerle paylaşmıyordum". Paylaşmak bazı şeyleri azaltacağı gibi (üzüntü), bazı şeyleri de arttıracaktı (mutluluk, sevgi).
O günden sonra yazmaya ve yazdıklarımı paylaşmaya başladım. Paylaşmanın verdiği hazzı ve mutluluğu anlatamam, sadece yaşayabilirim.

Geçen eğitim öğretim yılı, dostluğuna ve arkadaşlığına çok değer verdiğim insan Harun Deniz Mutlu Beyefendi beni, fikirlerimi ve yaşayış biçimi olma yolunda ilerlediğim sinema tutkumu paylaşabileceğim yeni bir ortamla tanışmamı sağladı. Ona ne kadar teşekkür etsem azdır.

Sevgili MB ailesinin üyeleri, sizlerle ve yazacağınız yorumlarla paylaşmanın doruklarında bir gelecek yaşamak istiyorum. Yazdığım yazılara yorumlarınızı eksik etmezseniz benim mutlu olmama ve bir o kadarda yazmaya, yazdıklarını daha da zenginleştirme yolunda ilerlememe sebep olursunuz.

Ben sinemayla sıfır kilometre mesafede yaşayan bir insanım. Film izlerken yaşadığım duyguları aldığım enerjiyi ve beynimde oluşan fikir fırtınalarını sizlerle paylaşmaya devam etmek istiyorum.

Beni yalnız bırakmayın. Hayattaki mükemmel anlar yakalansın ve mutlaka yaşansın. Sevgiyle kalın...

 
Toplam blog
: 55
: 3379
Kayıt tarihi
: 14.05.07
 
 

'Hayat nefes alınan anlardan ibaret değildir. Hayat nefesin kesildiği anlardan ibarettir.' Haya..