Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Haziran '18

 
Kategori
Siyaset
 

Peki, Bizim Yollarımızı Kim Yapçek?

Bu güne kadar devletine karşı tek bir terör olayının yaşanmadığı köyümüzde, devletine ve devlet erkânına karşı her zaman saygılı olan, kurallara, yasalara sadık köylüler olarak bizler 30 yıldır, Avcılar köyü İğneada asfaltı sapağına kadar 7 km lik bir mesafeye sıcak asfalt yaptıramıyoruz!  

Diğer taraftan  “HDP’ ye yüzde 79 oy çıkaran Doğubayazıt'a 12 milyonluk yol!” yapılmaktadır! Bu memlekette yol yaptırmak, içme suyu getirtmek, elektrik kesintilerine son verdirmek, sokak köpeklerine barınma evi yaptırmak, pazar yeri yaptırmak, düğün salonu yaptırmak, otobüs garajı, sanayi yeri vs yaptırmak için teröristleri himaye eden partilere mi oy vermek lazım? Yoksa elimize pankart alıp sokak sokak bağırmamız mı lazım?  Ben bir vatandaş olarak buna bir türlü karar veremedim!

Kamu vicdanı bu konuda müthiş rahatsızdır bilginize!

Ayrıca bu güne kadar oy verdiğimiz tüm partiler bu vurdumduymazlıktan sorumludur! Birileri “Evet” İçin geldi, Birileri “Hayır” için geldi! Hepsi tek tek ama kendisine, ama partilerine oy istemek için geldi. Yazdılar çizdiler not aldılar aldırttılar. sonuçta ne "evet" dediklerimiz ilgilendi bizimle ne "hayır" dediklerimiz!

Şimdi merak ediyoruz; Güney doğuda yapılan yollardan, Suriye de yapılan yollardan açılan tünellerden, köprülerden viyadüklerden, bizim yolumuz daha mı önemsiz? Yoksa önemsiz olan biz miyiz? Kim karar veriyor bölgelerin veya bölge insanların ne kadar önemli, ne kadar önemsiz olduğuna?

Kaç kaymakam söz verdi hatırlamıyorum, kaç Vali ilgilendi bilmiyorum. Kaç belediye başkanı ilgilendi, kaç muhtar ne kadar ilgilendi bilmiyorum. Bu bölge kapalı kutu; kim ne yapıyor veya kim ne yapacak bunlardan en son bölge halkının haberi oluyor!

Bu halk bu güne kadar teröristler gibi ortalığı yakıp yıkmadan sessizce beklemişse bu halkın sessizliğinden utanın gayri, bu halk bu güne kadar efendilikle dile getirmeye çalışıp, efendi efendi beklemişse bu halkın efendiliğinden utanın gayri!

Daha başka ne diyeyim?

 2011 – 2012 yıllarında İstanbul’dan Adana’ya kadar. İstanbul’dan, Ardahan’a kadar uzun bir yolculuk yaptım tüm yollar harika, süper, Kaymak gibi!

Bizim Avcılar köyü İğneada yoluna bakıyorum bir de Sislioba köyü, İğneada yoluna bakıyorum. Uzaya uydu fırlatan bir ülke olarak bu yollardan devletim adına utanıyorum. Yirmi bin kilometre değil azizim toplasan hepsi 20 km...

Kim yapçek bizim yollarımızı?

Köyümüzü Doğubayazıt’a mı taşıyalım?

Yoksa 24 Haziran seçimlerinde köyümüzde en fazla oy verilen Cumhurbaşkanımıza, Tayyip Babamıza mı yazalım?

Kırklareli/Demirköy/Avcılar köyü sakinleri adına…

M.Talip Girgin

 

 

 
Toplam blog
: 438
: 826
Kayıt tarihi
: 07.01.07
 
 

Milliyet Blog'a hangi vesile ile kayıt olduğumu doğrusu hatırlamıyorum!  Bende birçoğunuz gibi ya..