Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mart '21

 
Kategori
İlişkiler
 

PEKİ PEKi ANLADIK !

     Bugün ne yazalım ?  Yazma konusu zaman ve özen istiyor şahsım adına bu kadar yeter dedigim zamanlarda dahi yazmaya es versem de bu tiryakiliği bırakamadım...! En fazla, naza cekmişimdir kendimi:) yazacak konu bitmez  elbette de bazen alışkanlık olduğunu düşünmeye başlıyorum yazmanin...öyle ki çalakalem de olsa yazayım der gibi , sevgili MB tarafından şu ana dek reddedilen tek bir yazım oldu....o da zaten bakalım reddedilecek mi diye yazdığım bir yazı idi reddedilme konusunda onaylanmak da güzel ! Sonuçta yazmak ve paylaşmak güzel eylem:)

    Efendim şimdi gelelim konumuza , tam da şu kelimeyi geçirmişken (reddedilmek) biraz üzerinde düşünülecek bir konu olduğunu dusunmusumdur hep bu kavramın...Tam tersi onay kabul duygusu evet insani temel bir ihtiyaç mı elbette her insan doğası gereği onay kabul görmek ister fakat hayatımızı da bu onay kabul olcutunde yaşayamayız bu da doğru...e peki yanlışı nerede fikrimce çoğu iletişimde yapılan hata gibi doz aşımı yaşanılmasinda ....ya beni reddederse korkusu , zaten hayatimizin bir kısmını biz çok fark etmesek de korkular yönetiyor...Beğenilmeme değer görmeme vs korkulari...

    Sonrasında ilişkilerde ne doğuyor ben daha iyiyimler rekabet kıskançlık gibi duygular...ben de öyle olsam benim de olsa vs... İletişimde temel ölçüt saygı ve sınır olmalı...e sen bana vakti zamanında söylemedik söz bıraktın mi farz i misal...E sen de arandın kardeşim :) hadi bakalım bir kaos teoremi daha... Yani saygı tepine tepine susmak mı konuşmak mı ...mert düşman namert dosttan yeğdir..

  Olay nedir o dostluk dediğimiz kavramda .... Mesela akraba olma dost ol....dost musun düşman mı...dostlugun içine hırs kibir kıskançlık vs korkular girerse o işten hayır gelmez...En güzeli nedir bilir misiniz herkes önce kendi gemisinin kaptanı olacak...pusulayi aramayın zaten hayatın kendisi pusula...

  Pusula hayata ve kendine güvenmek...

  Sözün kısası peki peki anladik sen neymişsin be abi :) mutlu pazarlar...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

   

    

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 174
: 269
Kayıt tarihi
: 20.11.08
 
 

Yazmak bir sevda ..