Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Mart '15

 
Kategori
İlişkiler
 

Pembe Nar'a merhaba!

Milliyet.com.tr sayfalarına merhaba!

Yazmak her zaman bir ifade biçimi oldu benim için. Kimisi konuşamadığını, kimisi uzun uzun anlatmak istediklerini, kimisi de bir köşede kayıtlı olsun dediklerini yazar. Benim için ise yazmanın esas amacı ifade etmek ve erişebildiği kadar çok kişiye ulaşmak. Yıllardır kendi blogum www.dorikus.com da tüp bebekle başlayan annelik serüvenimi ve çocuklu hayatımızı anlatıyorum. Bizim ufaklığın ev içindeki lakabını blogun ismi diye belirlemiştim. Dorikus büyüdükçe anne çocuk kategorisinden, kadın blog kategorisine geçiş yaptığımı fark ettim. Ve kadını ilgilendiren her konu da benim yazma alanıma ucundan kıyısından, bazen de derinlemesine bulaştı. Yazdıkça daha çok yazan, yazmadığı zaman eksiklik hisseden birine dönüştüm. 

Deneyip beğendiğim ürünleri, tavsiye ederim diye kenara not aldıklarımı, markalar ve hizmet verenlerle deneyimlerimi, gezdiğim yerleri, gittiğim seyahatleri, yaşamı kolaylaştıran pratik keşiflerimi ve bir kadın olarak bu yaşamda dikkatimi çekenleri bundan sonra Milliyet.com.tr için de anlatacağım.

Bir merhaba, bir başlangıç olsun bu satırlar.

Keyifle devam etmek dileğiyle,

Dorikus.com

Twitter.com/SenaBrn

Instagram.com/SenaBrn

 

 
Toplam blog
: 48
: 5171
Kayıt tarihi
: 01.03.12
 
 

1978 doğumlu, Uluslarası ilişkiler mezunu, uluslarası lojistik uzmanı, sosyal medya meraklısı, bl..