Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ocak '12

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Pembe şampanya

Pembe şampanya
 

O değil de;

Yıldız Tilbe kendisini görüntülemek isteyen gazetecilere, ’Allah belanızı versin!’ demiş ve sonra nedenini açıklamış,

"Ben basının sokak elemanlarını çok seviyorum. Yine bir restoran çıkışı karşılaştık. En primitif halimle kaçmaya çalıştım fakat başaramadım" demiş.

Sayın Tilbe; Sen üzme o primitif halini... gazeteciler senin duanla yaşamıyor ki bedduanla ölsünler!

O değil de;

’Çin’de "evlen kızım" baskısı yeni bir sektörün doğmasına yol açtı. Çin’de ailelerinden gelen evlen baskısından bunalan kızların imdadına kiralık erkek arkadaş servisi yetişti.’

Çin’li kızlara da acıdım şimdi. Kiralamadan erkek arkadaş bulamıyorlar demek ki... yazık...

O değil de;

’Mağara insanlarının çocuk yetiştirme açısından, günümüzün modern ebeveynlerinden daha iyi oldukları belirtildi.’

Hadi millet bi kıpraşın yerinizden... istikamet mağara. Bırakın 3+1’lerinizi. Burada çocukların hayatı söz konusu.

Bilirsiniz çocuk demek istikbal demek... Milletçe çok önemseriz bu konuyu, malumunuz...

O değil de;

Şampanya Alzheimer ve kalp hastalıklarına iyi geliyormuş. Şampanya çeşitleri arasında ise en faydalı olan pembe şampanyaymış. (Kaynak:Milliyet)

O değil de;

Şerefinize...

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..