Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Temmuz '13

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Pendik İstanbul'da bir numara.

Gözlemlerime dayanarak söylüyorum ki;  Pendik ilçemiz, bugün İstanbul'da en güzel hizmet verilmiş ilçelerin başındadır.

Başkan Dr. Kenan Şahin teşhisini doğru yapmış, tedavisi de başarılı.

Kırk beş yıllık bir Pendikli olarak değişimin şahidiyim. Hele son dört yıldır Pendik bir kültür ilçesi oldu. Merkezi bırakın mahalle içlerine kadar kültür kopleksleri yapıldı. 

Başka partililer de bu gelişmenin farkındalar.

Ama gözü kör olsun bu particilik ki sezarın hakkı sezara verilmiyor.

Ben şahsen kendi dünya görüşüme uymayan bir partiden başkan olsa da Dr. Kenan Şahin'i sevdim.

Samimi buluyorum onu.

Bir dahaki dönemde inşallah başımızda kalır.

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..