Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ocak '13

 
Kategori
Magazin
 

Petek kardeşimdir artık!

Petek kardeşimdir artık!
 

İpek / Can


Oysa ...

Ne büyük ne güzel bir aşktı onların ki.

Gün oldu hayran oldum, gün geldi gıpta ettim aşklarına. Hatta "olursa olsun helal olsun Petek'e" bile dedim. "Bu kız ya umduğunu bulamazsa" fikrine arada bi kafamı taksam da... Bir gece Beyazıt Öztürk'ün konuğu oldu ve sürpriz bir evliliğe imza attı Can Tanrıyar'la.

O gün... Petek muradına erdi dedik.

Bugün...

"Aramızda Kalsın" adlı bir canlı programa katılan Tanrıyar, programcılara içini döktü ve...

" BOŞOL DİYECEĞİM BİTECEK"

Petek Dinçöz'ü tamamen hayatından çıkardığını söyleyen Can Tanrıyar, güzel şarkıcıya canlı yayından boşanma davetinde bulundu. Petek ile aralarında imam nikahı kaldığını belirten Tanrıyar şu ifadelere yer verdi: "Bitti. Al iki şahidim var bağlan buraya bir imam nikahımız var boşol diyeceğim bitecek. Bu şarkıları sana yazdım evet ama dünde kaldı sana kız kardeşim diyorum artık bitti."

Böyle oldu. Yıllarca yaşanan büyük aşkın kahramanlarından biri, diğerini kardeş ilan etti.  

Haydaaa...

Eski eşin kardeş ilan edildiği nerde görüldü? O büyük aşktan hiç mi eser kalmadı da kardeşlik rüzgarları estirdi?

Aramızda Kalsın da... Bu söz, maalesef erkeklerin sıkça kullandığı "anam avradım olsun" un tersyüz edilmişi gibi geldi bana.  

Haber ve resim internet kaynaklıdır.

Gülriz Yiğit

 
Toplam blog
: 258
: 1033
Kayıt tarihi
: 10.08.08
 
 

Ankara'da doğdum. Balıkesir'in  ilçesi Ayvalık'ta yaşıyorum. TSM ve  tiyatronun biraz da olsa toz..