Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Kasım '17

 
Kategori
Güncel
 

PKK Nasıl Ayakta Kalıyor

PKK Nasıl Ayakta Kalıyor
 

Güzel ülkem seni böyle büsbütün görmektir tek arzum:)


Durmadan
Bunu soruyorum kendime
Şu
PKK denen insan kıyıcı örgüt
Nasıl ayakta kalıyor
Ben
Bu soruyu sorup duruyorum da
Şu
Başımıza taç yaptığımız devlet
O
Neden sormuyor bu soruyu kendine
Sormuyor
Sormuyor canlarım
Sormuyor
PKK
Baştan sona kandırılmış
Durmadan da kandırılan
İnsanlarla yürüyor
Ve
İnsanları gençleri kandırarak
İşi yürütüyor
Buraya kadarı tamam
Peki
Bunların kandırdıkları insanlar gençler
Nasıl bu kadar düşüncesiz olabiliyorlar
Normal koşullarda
Bir insana öl desen kıyametleri koparır
Peki
Bunlar nasıl koyun gibi sürüye katılıyorlar
Ve
Gidip zıbarıp kalıyorlar bir hiç uğruna
Ben anlamıyorum
Sen ölerek neyi kazandırıyorsun insanlarına
Oysa
İnsanın görevi yaşamaktır
Tevfik Fikret şairimiz
Vatan için ölmek de var
Fakat borcun yaşamaktır”
der
Herkesin buna inandığını sanıyorum
İnsan zor ölmeli
En son çarede ölmeli canlarım
Yapacağı bir şey varken yapmalı öncelikle
Ailelere aklım takılıyor bir de
Evlat acısından daha büyük acı var mı ki
Bu kandırılıp ölüme sürülen gençlerin
Aileleri
Niçin öncelikle evlatlarına sahip değiller
Onların pisipisine ölmelerinden
Hiç mi acı duymuyorlar
Bu denli sorumsuz görünüyorlar
Burada devlete de bir şeyler söylemeliyim
Devlet bu konuda
Çevreli araştırma yapıp önleyici çalışmalar yapmalı
Anne babalar ve gençler
Bu konuyla ilgili bilinçlendirme çalışmasına çağrılmalı
Ve şu çok önemli
Gençlere sevilme duygusu kazandırılmalı
Sevilen sevildiğini bilen insan
Bir hiç uğruna kendine zarar vermez
Yaşam sevince güzeldir değil mi canlarım
Öğretmen gönlüm
Bu konuda devlete bunu ödev veriyor
Ey devlet
İnsanları kendilerine ve başkalarına
Kötülük yapmayacak hale getir bu senin ödevindir
Unutma sakın bu ödevini
Şunu diyorum kullanan insan bulamazsa PKK
Asla eline teslim edilen silahları kullanamaz
Bu iyi bilinmeli
Sağlıcakla kalınız


 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..