Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Nisan '16

 
Kategori
Güncel
 

PKK yenildi, artık Kürdistan falan yok; çocuklarınıza Kürtçe isim bile koyamazsınız

PKK yenildi, artık Kürdistan falan yok; çocuklarınıza Kürtçe isim bile koyamazsınız
 

Kürt hakları ile PKK arasında bağlantı kurulması beni sinir ediyor… Kürt halkı “Özgürlük Kandil’e gitti, yandı bitti kül oldu” modunda. Tamam, insanlar canının derdine düşmüş, yaşam savaşı veriyor ama unutmayın idealleriniz olmadan siz de olamazsınız.

Yazılarımızı insanların tepkiden ya da çekindikleri  ve yahut  saçma buldukları için okumadıklarını düşünüyoruz. Gerçekleri okumazsanız sizi üzen gerçeklerle karşılaşırsınız. Kürt sorunu konusunda herkes bir şey söylüyor ama hiçbiri çözüm değil; çünkü bu konuda konuşabilme zorluğu var. Söylediklerinizden birileri memnun oluyor, diğerleri de rahatsız olmuyorsa bir şey söylemiyorsunuz demektir. Şu an ki tablo bu.

Ama bu tablo ülkeyi kurtuluşa götürmez. Şimdilerde tekrar çözüm sürecine dönüleceği konuşuluyor. PKK’yı ezmişsin, Kürt halkı sana biat etmiş. Yani masanın bir tarafı boş. Böyle müzakere olmaz ki. Zaten müzakere olmayacak; Beş tepe’den çıkacak ferman üzre Kürt halkının kaderi yazılacak. Kürdistan yerine Türkistan olsun diyecekler, ne fark eder ikisi de “istan”

PKK’nın ortadan kaldırılması şart. Hatta ben PKK Kürt sorununun çözümünde engel diye düşünüyorum. Lakin muzaffer büyük Türk’ün PKK ile birlikte Kürt sorununu da ortadan kaldırma eğilimi var. PKK’yı asla desteklemeyip aksine karşı duran Kürtlerin devlete sadakatlerini ödüllendirmek için yakalarına bozkurt rozeti takılırsa hiç şaşmayın.

İnsanların hakkı olan demokrasi ve özgürlüğün katiller sürüsü(PKK) bahane edilerek çöpe atılması beni deli eder ve işte böyle ağır konuşturur. Bana ne PKK’dan, Kürtlerin insan gibi yaşamak hakları. PKK’yı yendik deyip bunu Kürt halkına teşmil ederseniz büyük hata edersiniz.

Aslında ben ne böyle Kürt ne de böyle Türk istiyorum “Biri bana tabi ol, diğeri sana tabi olayım” Kürtler devletin yanında yer almakla doğru yaptılar ama haklarının da takipçisi olacaklar.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..