Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Nisan '14

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Planet Tv'de Korhan Şef ve arkadaşlarının konuğuydum

Planet Tv'de Korhan Şef ve arkadaşlarının konuğuydum
 

KORHAN ŞEF-TEOMAN KUMBARACIBAŞI-NAZAN ŞARA ŞATANA


Planet TV Mutfak’ta, Korhan Şef ve Arkadaşlarının konuğuydum. Daha doğrusu iki konuğundan biriydim. Başarılı oyuncu Teoman Kumbaracıbaşı’da konuktu.

Korhan Şefle, Teoman Kumbaracıbaşı aynı zamanda kuzenlermiş. İki kuzenin en büyük sevdaları da motosiklet olunca bir süre bu konu üzerinde durulması da oldukça normaldi.

Güne iyi başlamıştım.

Bizi almaya gelen Murat Bey, alışkın olduğumuzun dışındadaydı. Bir hayli kibar, zarif biriydi. Sohbetimizde kitap yazıyor olduğunu öğrendim. Tasarlamış, hazırlamış sıra bilgisayarın tuşları ile buluşmasına kalmış. Canı gönülden başarılar diledim.

 

Planet Mutfak TV benim dikkatlice izlediğim bir kanaldır. Dikkatlice dediğimin sebebi var. Gerçekten ustalar harikalar. Farklı yemekleri, farklı lezzetleri farklı şekillerde yapıyor ve sunuyorlar.

 

Korhan Şefi anlatmak yeterli olurmu bilmiyorum. Tarzı farklı. Onun için mutfakta harikalar yaratan şef diyorlarmış bence haklılar. Gerçekten harikalar yaratıyor.  

 

Hırslı, çalışkan ve yaptığı işin en iyisini yapma çabasında. İşini seviyor ve biliyor. Yemek deyip geçmeyin. Korhan Şef Amerika’da bu işin eğitimini almış ehli biri. Dünya mutfaklarına hâkim. Üstelik tam bir centilmen.  Programındaki konuklarını evinde, tam bir evsahibesi halinde ağırlayan bir televizyoncu, inanın çok takdir ettim.

Onlara Korhan Şef ve arkadaşları diyorlarmış, bence çok yerinde bir tesbit…

Sinem, Alev, Melisa, Zeynep, Hüseyin, Sercan ben birada oluşunuzdan, ahenkle çalışmanızdan ve misafirperverliğinizden etkilendim. Hoşuma giden bir çok şey oldu. Yönetmeninden, çalışanları ve şefleri bir aile gibi olmuşlar. Zaten stüdyoda değil Korhan Şefin evinde çekim yapılıyor. Dedim ya farklı bir yer. Aynen öyle.

Asla gerginlik yok, sevgi bağını hissediyorsunuz. Birbirlerine önem veriyorlar ne hoş. Keşke bütün kanallarda yâda en azından bazı programlarda bu sıcacık hava olabilse! Teoman Kumbaracıbaşı ile olan sahbetinde üç ayrı çeşit yemeği tüm lezzetli hali ile kısa sürede yapan şefimiz benimle olan bölümde ve sohbette de aynı becerisi ile yemeklerini yaptı.

Bir ressam gibi yemeklerini süsledi ve sundu.

Ellerinize sağlık Şefim.

Yakında çıkacak olan ve dünya mutfaklarını da kapsayan yemeklerinin sunulacağı kitabından ben yayınlanmadan istedim. Sanıyorum değişik ve oldukça lezzetli yemeklerin şifrelerini bu kitaptan öğreneceğiz…

 

Tüm ekip ne kadar başarılısınız, tebrik ediyorum sizleri…

 

 

Nazan Şara Şatana

 

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....