Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ağustos '11

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Polyanna sana çok teşekkür ederim!

Polyanna sana çok teşekkür ederim! 

Sevgili Polyanna! 

Sana çok teşekkür ederim, Doğrusu, bu blogta benim için birinin bir anket düzenleyeceğini hiç tahmin etmezdim! Daha önce Sevgili Kadri Kanpak'ın - Gideyim mi? Kalayım mı? - anketini görmüştüm de, " Şu yazar ulusal basında yazabilir mi? " diye soran, ilk senin anketini gördüm! 

Böyle bir soruyu sorup, böyle bir anketi yayınlamış olman bile, senin de bilinçaltında benim ulusal basında yazabilecek çapta biri olduğumu kabul ettiğini, ancak bundan emin olabilmek için bloggerlara sorma ihtiyacı duyduğunu gösterir! 

Bu arada, bu yazdığın blog da, benim - ulusal basında yazma - idealime, hedefime bayağı bir destek olur! itici güç olur! Belki sen farketmemişsindir diye haber vereyim istedim! Hiç istemesen de, benim uğraşıma destek olduğun için, sana çok teşekkür ederim sevgili Polyanna! 

Benim yapmacık, içten ya da doğal olup olmadığıma yanlızca okurlarım karar verir. Ancak: 

- Başkalarını överken bile kendimi ön plana çıkardığım,  

- Blogtaki insanları bile bu amacıma alet ettiğim,  

- Sadece reklamımı yapmak derdinde olduğum,  

- Egomu kontrol etmek zorunda olduğum,  

- Herkese her şeyi öğretir tarzım ya da her şeyi ben bilirim tavrım,  

- Etrafıma topladığım ekürilerimle 

ilgili yazdıklarına ancak ben cevap veririm. 

- Okuduğun yazarları sen de analiz edip, yazabileceksen eğer, benim gibi, buyur yazsana! Başkalarında gördüğün iyiyi ve güzeli anlatabileceksen, övgüyü hak edebileni övebileceksen, " Hey millet! Burda bir değer var. Baksanıza! " diyebilecek özgüven ve birikim varsa eğer sende; - başkalarını överek kendini övmek ne menem bir şeyse! - sen de yapsana o dediğinden! 

- Blogtaki insanlar benim amaçlarıma alet olacak kadar salak! Bir sen akıllısın! Öyle mi canım? 

- Reklamcılık benim uzmanlık alanım. Ekmek kapım. Hakkımda bölümüne baksan görürdün. Burda reklam yapmak değil, bildiğimi paylaşmak benim derdim. 

- Kendini sevmek, kendine güvenmek, kendinle gurur duymanın adı bencillik değil, kendiyle barışık olmaktır. İstersen, git biraz sözlük karıştır! 

- Etrafımda insanlar, ekürilerim toplanıyorsa eğer, insanlar ya saygı duydukları ya gücünü takdir ettikleri insanın etrafında toplanırlar. Sebep hangisi olursa olsun, ben bununla gurur duyarım. 

- Herkese her şeyi öğreten öğretmen tavrımla ilgili iddianıysa zerre ciddiye almadığımdan, tümden pas geçiyorum! 

- Hakkında yazdıklarımla seni de güldürebildiysem eğer, ne mutlu bana! Çünkü ben Gülen Adamım. İnsanları güldürmekten ancak mutlu olurum. 

- Madem yazıp, övdüklerimi bu kadar kıskandın! Söylesene be canım! Bi övgü de sana yazaydım! Ama dur!...Söz sana! Yazılarını bi kalem elden geçirir, bi yapmacık methiye de sana dizerim! Olma mı canım? 

Bu arada, yaptığın ankette sadece benimle ilgili olumsuz düşüncesi olanları paylaşırsan bizlerle, çok sevinirim! Çünkü o ibretlik yazını önerdiğim bloglar arasına aldım ki, seninle kulvar, seninle çap farkımız bir kez daha insanların dikkatini çeksin diye! 

- Ben güzeli överim; göğsümü gere gere... Sense övgüye çapın yetmediğinden, ancak bulaşmaya çalışırsın güzele; dilinde binbir çivi çalışırsın can acıtmaya!... 

Ben hazır olduğumda, hakkım olduğunda elbet ulusal basında yazıcam da... Ben yazarken ulusal basında. o ara sen ne yaparsın acaba?!! Ama sen hiç üzülme! Ben seni de yüksek bir maaşla asistan olarak alırım yanıma! 

 

 
Toplam blog
: 1349
: 1777
Kayıt tarihi
: 30.01.11
 
 

İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler veTanıtım, A.Ö.F. Adalet Yüksek Meslek ..