Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Aralık '09

 
Kategori
Şiir
 

Posta kutuna bırak düşlerini

Posta kutuna bırak düşlerini
 

...


Çok sesli şehirler büyüttüm içimde

Sana bakarak

Ve kimsesizleştim


Kumbaram dağıldı

Dağılmışlığım vurdu yüzüme

Sırtını döndü gece

Sürgün yarınları aldım yatağıma bende

İhanet ettim bugüne

Ömrüme…


Senden arda kalan

Her yanım acıyor şimdi

Uçukluyor sensizliğim

Gece güne dönüyor

Kasım ölüyor


Sen

Hangi gele açtın yüreğini

Hangi el dokundu bedenini


Bedeninde benden kalanları topla

Posta kutuna bırak düşlerini

Kentin sisli yüzüne aç pencereni

Akşamüstünü al içeri

Soğuğa aldırmadan

Üşü…

İstanbul’a yaslan yine Ve ağla…

 
Toplam blog
: 143
: 379
Kayıt tarihi
: 14.02.08
 
 

1983 Aksaray doğumluyum. İlk ve orta öğrenimimi Aksaray'da tamamladım. Lisan eğitimimi Fırat Ünivers..