Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Eylül '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Power Balance (iyon bileklikler)

Power Balance (iyon bileklikler)
 

Piyasada bolca bulunan hatta küçük tezgahlara kadar inen yeni nesil buluş; 

Power Balance(iyon bileklikler). 

Söylendiğine göre vücudun dengesini sağlıyormuş. İç kulak problemi olan hastalar ve dengesiz kişiler için bire bir. Ben aslında bugüne kadar bu işi iç kulağın yaptığını biliyordum ama bundan sonra iç kulağa gerek yok. 

Yaşasın iyon bilekliğim var. Hem iç kulakta ne imiş. Değil mi? 

Bugüne kadar bilmiyordum ama bir şey daha öğrendim. 27 yıllık yaşantımı dengesiz geçirmişim; şimdi artık dengemi buldum. Gökte ararken bileğimde buldum hemde. 

Aman ha sakın ucuz Çin işi iyon bilekliği de almayın; malum iyonundan çalmışlardır. Pahalı olsun iyi olsun. Çürüğüne-çarığına dikkat edin. 

Hep bir ağızdan söyleyin;’’Ucuz mal(iyon bilekliği) alacak kadar zengin değilim.’’ 

Yoksa: 

İyonunuz biterse ne yapacaksınız? Gitti mi güzelim denge; işte ozaman mahvoldunuz demektir. 

İyon bilekliğini kaybedenler de gazeteye ilan versin: 

‘’Dengemi pardon bilekliğimi kaybettim hükümdüzdür.’’ diye… 

 
Toplam blog
: 121
: 483
Kayıt tarihi
: 21.04.09
 
 

Güneş ilk aydınlığını vurduğu an yeryüzüne. Işıltı içine girer hayat. Ve bu ışıltının peşinden koşma..