Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Temmuz '11

 
Kategori
Güncel
 

Prangalı erkek olur mu?

Prangalı erkek olur mu?
 

Ah kadın vah kadın...


Ne kadar uzaktayım "bunlardan" Allahım derken... 

Burnumun dibinde bitiyorlar. 

Biri kendi bildiğini, öteki öğrendiği değerleri savunuyor . 

NAMUS' umuz karımız... 

KARIMIZ namus'umuzdur diyor. 

Al birini vur ötekine bence... 

Yer misin yemez misin diye ! 

De :) 

Yapamıyorsun işte ... 

Kimi var, "ben çalışırım evi karım idare etsin" diyen... 

Kimi var, "ben yatayım karım ( İDARE ) etsin" diyen... 

Bi de NAMUS var en büyüğünden . 

İşte kadının omzundaki en büyük yük erkeğin namusunu taşımak ! 

Erkek, kuma getirir sesi çıkmaz kadının. 

Erkek, kumar oynar susar kadın 

Erkek, alkol alır katlanır kadın 

Erkek, söver döver ... 

"Boşanacağım" diyemez kadın 

Düşerse haddine "boşanmak istiyorum" desin. 

İşte mezar... 

Duyduğuma göre pranga takılacakmış . 

Eşini tehdit eden erkeklere... 

Eve "şu kadar" yaklaşırsan... Denilecekmiş ... 

Namusuna mukayyet olmakta zorlanan erkekler bunun da kolayını bulmaz mı sanıyorsunuz? 

Ey çok bilenler...! 

Gülriz Yiğit 

 
Toplam blog
: 258
: 1033
Kayıt tarihi
: 10.08.08
 
 

Ankara'da doğdum. Balıkesir'in  ilçesi Ayvalık'ta yaşıyorum. TSM ve  tiyatronun biraz da olsa toz..