Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Haziran '17

 
Kategori
Siyaset
 

PYD, FETÖ, belki PKK’ya da yardım ediyor; ABD'yle ilişkilerimizi gözden geçirmek için kafi sebep var

PYD, FETÖ, belki PKK’ya da yardım ediyor; ABD'yle ilişkilerimizi gözden geçirmek için kafi sebep var
 

Ankara-Washington hattında düğmeye basmak için neyi bekliyoruz bilmiyorum. Ali menfaatlerimizin engel teşkil ettiği malum, göbeğimiz bağlı; lakin böyle de olmaz ki.

Ben Türkiye’de Amerikan karşıtı olduğu söylenen yüzde bilmem kaçlık gurubun içinde yer almıyorum. O Yüzde bilmem kaç “Kahrolsun Amerika!” cının nedense sesi çıkmıyor. Çünkü milliyetçi söylemler rüzgâr gibidir eser geçer. Biz şu anda realist bir yaklaşımla ABD’nin ülkemize yaptıklarına bakıyoruz. Üstelik bu nasıl bir Amerikan karşıtlığıymış anlayamadım. ABD’yi eleştiren son yazımıza bir kişi bile bakmadı. “ABD bizim abimiz, niye eleştirdin?” diye dövecekler neredeyse! Sizi gidi mandacılar!

Türk devleti yapabilir mi bilmiyoruz ama yazıyoruz işte… ABD’ye karşı ortaya artık bir tavır koymamız gerektiğini düşünüyorum. Bence ABD Türkiye ile olan müttefikliği/stratejik ortaklığı kullanıyor; babanız da sizi öldürebilir, babam diye karşı koymayacak mısınız?

Eğer siyasi erkin beyaz saray uyarılarına aldanıyorsanız ABD’ye herkes bağırıyor, ABD alışık böyle şeylere; çünkü dünya devleti. Yani yaptırım gerekiyor. Gücümüz yetmez diyorsanız bir de, iki de bir, hâkimiyet milletin dediğiniz halkı arkanıza alıp deneyin!

Siz belki ABD’yi karşınıza alamıyorsunuz ama ABD de Türkiye’yi karşısına alamaz. Adamlar düşmanımızın kamplarına silah yığıyor. Darbe elebaşısını saklıyor vermiyor. 2000’lerde Suriye Öcalan’ı sakladığı zaman savaş açarız dediniz, ne farkı var ki. Bilmiyoruz belki PKK’ya da yardım ediyor. En azından ABD ürünlerini protesto edelim.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..