Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ekim '18

 
Kategori
Dostluk
 

Rabbim Sabırlar Versin

Rabbim Sabırlar Versin
 

Salih ARIKAN


Bazen akrabalara gidiyorum. Çağırırlarsa misafirliklere. Uzun süre oturunca elim ayağım uyuşuyor. Rahatsız oluyorum. Özellikle memlekette fazla gezinemeyince en kısa zamanda kaçıyorum.

Ya ömür boyu yatmak zorunda kalanlar. Ve hep oturması gerekenler. Biri gelse diye kapılara bakanlar. Ve gönlünü eylemeyenler.

Ben bu yazıyı acıyın ağlayın hele de halinize şükredip ben böyle değilim deyin diye yazmadım. Acımak hiç bir sorunu çözmez. Gidin tanışın arkadaş olun. En azından telefon edin uzun süre yatağa bağlı oturanlara yoldaş olun. Dertlerini paylaşın bayramlar ve önemli günleri onlarla geçirin.

Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..