Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ocak '12

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Radyolardaki Kara Kovan balı reklamları

Radyolardaki Kara Kovan balı reklamları
 

Sabah akşam işe gelip giderken radyo dinlemeyi çok seviyorum… Genellikle de yerel radyoları tercih ederim. Ulusal radyo kanallarının birebir aynı kopya programları ve Dünyanın merkezine İstanbul’u koymaları itici geliyor bana. İstanbul’un trafik durumunun Antalya’daki bir kişiye durmadan anlatılmasının bir sonucu bu galiba...

Fakat yerel radyolarda son zamanlarda bir tanıtım/reklam faciası yaşanmaya başladı; Bal reklamı/tanıtımı... İlk önce Eylül aylarında Denizli’de duydum. Balı öyle bir tanıtmaya başlamıştı ki şaka mı bu dedim kendi kendime… Nerdeyse kutsala çıkarmıştı adını. Peygamberlerin sofrasından ayrılmadığından tutun da, balın neredeyse kutsal kitaplarda geçtiğini ima ediyordu. Şu anda da Antalya yerel radyolarında dönüyor bu reklamlar/tanıtımlar… Daha akıl karıştırıcı şeyler var ama şimdi de… Öyle şeylere iyi geliyormuş ki bal, bir kaşık yersen kalp, damar, şeker,  sertleşme vs vs sorunun kalmayacakmış… Çünkü bu ballar kara kovan balıymış…

Bal çok değerli bir gıdadır, kabul ediyorum… Birçok yararı vardır mutlaka… Ama balın vardır, bu satılan ‘’balların’’ değil. Satılan şeylerin beş kilosu yüz tl… Kargo ücreti dahil… Bir başka seçenek de iki kilo ‘’bal’’ elli paket arı sütü. Bu seçenek de yüz tl…

İşte bu beni üzen… Kara kovan balının bir kilo üretim maliyetinin yüz tl civarında olduğunu söyleyen dostlarıma, kardeşime mi inanayım yoksa bu reklamlara mı? Ortada nerden baksan bir tutarsızlık, bir garabet var…

İşte bu tuzakta yerel radyoların (yerel halk üzerindeki olumlu etkisi nedeniyle) payı çok büyük… Bence kendi bindikleri dalı kesiyorlar… Ulusal medyanın bu güvenilmezliğini nasıl kazandığını unutmasınlar. 

 
Toplam blog
: 615
: 948
Kayıt tarihi
: 25.06.10
 
 

1959 Denizli doğumluyum.. İ.Ü. İktisat Mezunuyum.. Emekliyim ve hala çalışıyorum.. Yaşam bizden önce..