Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Erdoğan Özgenç DOST MECLİSİ

http://blog.milliyet.com.tr/erdoganozgenc

01 Aralık '15

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Radyomu seviyorum...

Yüzlerce kanal, çeşitli frekanslarda yayın yapan radyolar…

Konuşan kutular…

Öyle veya böyle bir şekilde susmayan, konuşan,

On inlerce kelime milyonlarca kurulan cümlelerle, hecelerle tınılarla notalarla,

“şarkılar türkülerle” güne merhaba diyen radyolar…

***

Radyomu seviyorum “susmamalı asla” radyolar…

***

Keşke insanlar her sabah bir manava uğrayıp hadi tart oradan bir kilo mutluluk diyebilseler,

Keşke acılar kin nefret ve şiddet hiç yeşermese bu ülkede…

***

Kahkaha sesleri azaldı farkında mısınız?

Mutluluk çoğu zaman, karaborsa satılan bir konser bileti gibi; pahalı ve yalan…

Kendi kendimizin “yabancısı” olduk…

***

İşte bu yüzden seviyorum “radyomu” ben

Sabah ilk uyandığımda araba biner binmez açıyorum radyomun en sevdiğim kanalını,

İçten samimi ve neşeyle konuşan

Yüzünü görmediğim tanımadığım bir kadının “tatlı” sesiyle ya da güven veren kimi zaman tok kimi zaman yumuşak konuşmayı becerebilen bir adamın sesiyle güne merhaba diyorum.

***

Şarkılar bir biri ardına çalınmaya başlayınca henüz birini bile mırıldanmadan,

İlk çalınan şarkı “dostlarımın” olsun

Ondan sonraki sevdiğime aşkıma gitsin diye niyet ediyorum içimden…

Konuşan kutu;

Sanki duymuş gibi, sanki içimdekini okumuş gibi dostlarıma “mutluluk” verecek bir şarkıyı çalıyor

Sonra, bizim sevdiğimin benim en sevdiğimiz şarkıyı…

***

Yıllar o kadar hızlı geçiyor ki, birbiri ardına kayboluyor yıllar,

İşte radyolar

Yılların kaybolmasına mutluluğun çalınmasına izin vermiyor, üzülmenize

Olumsuz enerji yaymanıza müsaade etmiyorlar…

Geçmişten geleceğe gerçekten çok uzun ve geçişi zevkli onurlu bir köprü görevi görüyorlar…

***

Televizyonlar; eğlendirmiyor artık bizleri, yalan dolan iki yüzlülük, yalakalık almış başını gidiyor,

Kuru gürültüden başka bir şey değil…

Zihnimize bir yığın “çöp” döken, kafa ütüleyen TV kanalları…

***

Mutlu olmak gülümsemek neşeli olmak için “mutluluk satan” manavlara ve huzur güven sevgi veren

Radyolara ihtiyacımız var…

Görüyorsunuz değil mi? Mutluluğu neşeyi sevinci dilenecek hale getirdiler bizi…

Haysiyetli yaşamak hepimizin hakkı…

***

Bir araya gelmek için ne bekliyoruz ki?

***

Neyse!

Açın radyonuzu ilk çıkan şarkı hepimizin olsun…

“Kapın her çalındıkça o mu diyeceksin”

Çıkarsa benim-bizim yolu sevgiden geçen herkesin” olsun…

Hoşça ama daima sevgilerle kalın…

Erdoğan ÖZGENÇ

Adana 01.12.2015 13.10

 
Toplam blog
: 846
: 425
Kayıt tarihi
: 26.06.12
 
 

Emekli banka müdürüyüm ama kart vizitimde "insan" yazıyor. Adana'da ikamet ediyorum. Herk..