Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Şubat '13

 
Kategori
Blog
 

Rapor Rasim ve bazı editörler, MB'de, zorunlu izine ayrılmışlar !..

Rapor Rasim ve bazı editörler, MB'de, zorunlu izine ayrılmışlar !..
 

Rapor Rasim'i severim bilirsiniz.. Temiz çocuktur.. İçi dışı birdir.. Lâfı kıvırtmadan söyler..

Sevmediğim tek huyu ise. istatiksel raporlarını sunarken bazı gerçekleri gizlemiş olmasıdır.

Kendilerine telefonla ulaşamayınca, Hacı Murat'a atlayıp MB genel yayın yönetmenlik binasına çıkıvermiştim.

İkinci katta, sürekli 'harıl harıl' sesleri geliyordu..

Uzandım baktım ki Başak Hanımın 'Harıl harıl' çalıştığını 'gördüm.

Kendilerinin ısrarla kahve içmek için davet ettiklerine ahali tanık oldu... Ben ise Başak Hanım'a kıyamadım... Çok hararetli  çalıştığını görünce, rahatsız etmek istemedim.

Kendisine kısaca: 'Rapo Rassi' diye isim taktığım, Rapor Rasim'in office'si, 21. kattaydı. Onun odasında olmayacağını bile bile, sırf spor olsun diyerek tırmanmaya devam ederken, eski editör dostlarımdan, Selami Karakalem, Vecihi Memurkaya, Hülâsa Hayırsever, Kelami Keskinkılınç ve Nuricihan Tekyek' kardeşlerime, sadece, selam verip yoluma devam ettim... Yanlış anlaşılmasın diyerekten tabi..

Adı geçen editörlerimizin işleri çok zordu...

Yazısı yayına alınmayan, ortalama sayıları 1245.5 olan, binlerce bloggere, 'Red Gerekçesi' yazıyorlardı.

'Yazınız kişisel hakaret  içeriyor!..'

'Şahsı hedefleyen blogları yayınlamıyoruz.'

'MB yönetimine ve masum editörlere karşı incitici tümceleriniz mevcut !..'

'Yazım kurallarına uygun yazmamışsınız!.. TDK'ya danışın  efendüm !..'

'MB'de özgün yazılara yer veriyoruz.' (Yani, -sen bunu aşırmışsın kardeşim- demiyorlar.)

'Hitap şekliniz ve sinerjiniz hoş değil.'

'Saç tipiniz size hiç yakışmamış '

'Sataşma var... Sataşmaaa!.. Özenin biraz !..:))

'Alttaki paragrafı çıkarırsanız, yayınlarık..Yoksa YOK !.. '

'Sayın bloger, blog'a saplanıp kalmayın; bakın yüzlerce kategori var!.. Biraz nefeslenin !.. ' :))

...

Vs..Vs...gibi binlerce RED yanıtı...

Ne kadar zor iş değil mi?.. Hem de asgari ücretle  bu iş çekilmez !.. Onlara karşı, empatik ve sempatik davranmalıyız..

Baş Editör Odasından bana göz kırpan sekreter kızımız, kadife gibi sesiyle kulağıma fısıldayarak,

'Hocam, üç  aya kalmaz, size kıdemli ve en çok yorum alan yazar ünvanı verilecek...  Aman benden duymamış olun!.. MB'nin, 10 kuruluş yıldönümü kutlamaları yapılacak... Sade  gazozlar içeceğiz...  Kih..kihh !..'

'Tamam, teşekkürler kızım! ' diyerek ve biraz daha kasılararak yoluma devam ederken, Tanrı beni 32. katta, aniden  Rapor Rasim'le karşılaştırıvermişti... Sevdiğim arkadaşım, burnumun dibinde bitivermişti... Kafasında, kürklü bir kalpak vardı.

- Vaayy Rapo Rassi... Şükür gavıştırana !.. heh hee.

.-Waaayy grand brother!.. Hello... Sen var nasıl olmak?.. Piliiiizz... Kam hiiir... Cafe'de, drink kofiii içek !..

-Neeey?..  !!!..Rasim gardaş, bu nasıl konuşma?.. Ne oldi sana?.. Büyük sözü dinlemiyorsun... Hoca sana ne demişti?..

-Heeeeç !.. Ben, geçen ay dünyayı gezdim abicim... Singapur, Ukrayna, Tayvan, Tayland, Puket Adaları!..

-Deme yahu.. Onun için mi böyle dilin bozuldu!.. Yengeyi de götürdün mü Ukrayna'ya... Taylant'a !.. Hıı ?..

-Yok daha neler?.Yengenin ne işi var oralarda?.. Üşütür!.. Emekli olmadan felekten iki hafta çalak dedik !..

-Çok iyi yahu!.. Seni hınzır seniii!.. Yalnız mı gittin oralara?.. MB,sana nasıl izin verdi  hayret?..

-Altı adet editör arkadaşımı da aldım... MB, ekomonik nedenlerle, zorunlu izne ayırdı garipleri.. Ben de nasıl olsa emekli olacağım dedim.. Yıllık iznimi alıvermiştim.. Editör gençler de sizi okumaktan, incelemekten, kavgalarınızı yumuşatmaktan  helâk olmuşlardı... Gariplerin gözleri, gönüller açıldı.

-İşe başladığına göre, Rapor Rasim'in,  yeni raporları vardır... Gelmişken alayım!..

-Var tabi..Bak şu dosyada kayıtlı... Seni 'En çok yorum alan Şeyh'ül Muharrririn ' ilan ediyoruz !..

-Atma, din gardaşıyık... Şeyh kim, ben kim yahu? En çok okunanlar; en çok yazanlar varken!. Şaka bu!.. Sonra, 'Kadrolu pişiklerim' hasedinden çatlarlar... Kendilerini imha ederler... Ben, onlarsız nasıl yaparım?. :))

-Şaka yapmıyorum.. Senin yerin başka!.. Diğerlerini de yok say!. Onlardan her yerde var!.. Zaten okunmuyorlar bak !..

-Rasim'ciğim, bak saygın bir blogger ne diyor: 'MB Raporlarınn doğruyu yansıttığını düşünmüyorum. Örneğin okunma oranı nasıl hesaplanır? En basit şekilde toplam sayfa görüntülülenme (yani okunma) sayısını blog toplamına böldüğünüzde ortalama okunma oranına ulaşırsınız. Oysa,sizin ( Mesut Selek'in ) görüntülenme oranınızdan yola çıktığımda okunma oranınızı 1437 olarak hesaplıyorum, ancak sayfanızda bu rakam 759 olarak görünüyor.' demiş... Buna ne buyurulur ?..

-Bu hesabı yeniden yapayım.. Gafam garıştı bak !..

-Benim yorumcu okurlarım kaliteli insanlar, yorumları da bir blog değerinde oluyor.. Bendeniz de onları bir blog değerinde yanıtlamaya çalışıyorum.

-Çok mütevazısın!.. Evet!.. Yorumların kaliteli, yorumcuların ve verdiğiniz yanıtlar da bir blog değerinde...

-Eh, yazana değer vermek gerek tabi!.. Mahcup etme beni... Yine, istatistikçiliğin tuttu.. En önemli yeri gizliyorsun gibi..

-Bak sana, değişik bloggerlerden  ilginç yorumlar ve yanıtlar göstereyim.. İşte.. Yorum görsün gözün !..

Yorum: 'Ne gatlak gözel yazmışsın..Teprikler...'  

Yanıt: Tşkkr. ok...:) Öptüm bye...:))

....

Yorum: Valla hayranım yazınıza... Bi tanesin !..

Yanıt: Siz de ayneenn ööle... Şekerim muccuk !..

.....

Yorum: Sizden böyyüğünü (Yazar olaraktan) görmedim... Bi tanesin !..

Yanıt :       :))      :)))

........

Yorum: Yine çok yahşiii... Çoh güzeel :))

Yanıt: Sğl... Sende ööle..:)) :))    (-De bağlacı bitişik :))

..........

Yorum: Zenciler siyahtır...

Yanıt: Evet... Koyu siyahtır... Heh hee...

.....

Yorum: Bu şiirler, beni helâk ediyooo..

Yanıt: Ben de aynen öölle oluyom şekerim... Yazarkene :))

....

Yorum: Yazınız, toplantımızı anımsattı.Yarın kısır yemeye beklerim...Tamammııı ?.. (-mi soru edatını bitişik yazmış:))

Yanıt: Toplantı nirede?.. Hamam Otu aldınmıııı?... Ben denedim... Harika!..( Aynı hatalar zinciri...)

....

Yorum: Bodrumdan, kömürlükten yazıyom... İlimon agacı!.. nasssıııın ?..

Yanıt: İngilazyadan yazıyom... Buraya hayranım.. Senin eller çoohh kötü !..( Türkçe mâfiş !..)

.....

Yorum: (Blogla ilgisi yok) Şekerim, pazarladığım yağdan aldın mı?.. Ben denedim harika!..

Yanıt:  Aldım da denemeye zamanım olmadı.:))

.........

Yorum: Heç bana yorum yazmıyon.. Küstüm...

Yanıt:  Bulaşıkları yıkayam Hemencek geliyoom... Byee..

Bir de yanıtlanmayan (değer verilmeyen) kadrolu karamsarların, şom yorumları var..

-Heç de gözel yazmiisen, daha gözelini yazirem...

-Senden daha gözel yazani var... Kıskanma meni.. Eyi pilok yazaram haa !..

- Dururum dururum koç gibi saldiirirem.. ben çünkünem boynuzlu koçum kooç..:))

-( İç ses: Yalnızlaştığımın farkındayım ; ama huyum kurusun mutlu olamıyorum... Yine saldırmalıyım ) Heeyy.. seenn ne biçim yaziisenn; falanın yazısı senin yazını döver vallah !.. :))

Vs...vs...

Vs... vs...

Devamını ne siz sorun; ne ben yazayım...( İyi ki MB'de bunlar yok !..)

-Rapo Rassi... Senden korkulur yahu... Vikllekis ajanı gibi adamsın!.. Nerden bulursun bunları ?..

-Benim işim bu abicim.. Ben emekli olursam rapor yazacak yeni eleman ne yapar bilmem !..

-MB'nin 10. Yıl Kutlama Törenlerine, yurt dışından  kimler davetli olacaktır acep ?..

-Ay dont nov !..Ve de üzgünüm !.. No comment ! Ben, o tarihte emekli olacağımdan dedemden kalan köy evinde, şahsımı tavık beslerken göreceksin... Yalnız Ancelila Coli ve Bil Gates gelecekmiş diye duydum...

-Hımm... Çok heyecanlı olacak... Ben de o tarihe kadar emekli olmayayım bari...

-Yerinde olsam,emekli olmam...10 yıl şerefine size ve birkaç bloggere, MİLPA'dan otomobil, cip  falan hediye edebilirler... Diğerlerine de  çam sakızı-çoban armağanı neyim !..

-Bunu ben desem:  'Aç tavuk kendini buğday ambarında sanıyor !..' neyim derler.... Şimdi istemem desem, 'Yan cebime ' gibi olur... Alayım bari. Ailemizin büyüklerini kırmayayım ..

- Bana müsaade... Daha yazacak raporlarım var... Siz, yazınıza devam edin...:)) Öptüm byeeees..!..

-Yine byeees haa?.. One minute!.. One minute!.. Duur!.. Ülen Rasim, böyle konuşmaya devam edersen bi daa gelmem bu binaya...

- Gelirsin, gelirsin.. Sende bu yazma aşkı, bende de bu istatistik sevdası oldukça daha çook gelirsiin...

-Yallaahh Yallaah!.. İstemem!!!.. ?..!!!..  ( Yan cebime koy )..

.........

 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..