Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Temmuz '18

 
Kategori
Şiir
 

Rast Gele...

Rast Gele...
 

Görsel objektifimden...


Güneş
Denize düşüyor
Denize düşüyor güneş
Gördün mü

Korkuyorum
Güneş bizi terk ediyor
O karanlık denize düşüyor

Birileri
Romantizm tadında bakarken
Ardından
Karanlığın koynunda kalan biziz

Bir şeyler yapmalı
Döndürmeli bu yoldan
Asılmalı en son ışık hüzmesinden
Çekmeli
Çekilmeli

Hemen oltamı alıp
Alsancaktan
Sallıyorum bir hışımla suya
Rast gele
Rast gele
Rast gele sesleriyle
Takılıyor güneş
Takılıyor oltamın ucundaki
O bitimsiz umuda

Çekiyorum
Önce santim santim
Kulaç kulaç sonra
Arkamda sıralanmış
Aynı umudun yolcularıyla

Hep bir elden
Hadi daha hızlı
Daha hızlı
Durmadan
Dağılmadan

Sabaha gelmeli güneş
Çıkmalı denizden
Yüzünü göstermeli
Isıtmalı bizi
Isıtmalı yine yeniden…

Ayşegül HAYVAR
19 Temmuz 2018
 

 
Toplam blog
: 278
: 1431
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

Bir Kamu Kurumundan emekliyim. Bloğumda; yaşadıklarımı, çevremde gözlemlediğim olaylar ile kendi ..