Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ağustos '12

 
Kategori
Deneme
 

Rastgele dostlar rastgele..

Rastgele dostlar rastgele..
 

Günlerdir geceleri uykularım yok

Hoşuma gidiyor bu durum aslında

Uyku ile geçen zaman diliminde çok şeyler kaçırıyoruz

Dal kıpırdamıyor şu an

Balkondan yakamozları seyrediyorum

Onlar uzaklarda olan sevdiklerimin bana göz kırpışları

Selamlarımı sevgilerimi gönderiyorum onlara ışıltılara yükleyerek

Az sonra balıkçı motorları açılacak

Bu sefer deniz onlarla kıpır kıpır olacak

Bende rastgele diye dua ederken

Birazdan gün ışıldayacak

Güneş denize gülümseyecek

Deniz güneşe

Martları hiç sormayın Mavilerin asil beyazları onlar

Bense yine teşekkürlerimi sunuyorum evrene

Balıkçılar dönerken

Elleri boş olur bazen

Olsun bu sefer böyle olsun derim içimden

Nasipse yarın sabaha karşı yine uğurlarım onları balığa dualarımla

RASTGELE DOSTLAR RASTGELE.

 

 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..