Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Eylül '10

 
Kategori
Güncel
Okunma Sayısı
842
 

Recep İvedik maçta!

Recep İvedik maçta!
 

Kırmızı gözlükleriyle ilk anda dikkatleri çeken Gökbakar, hareketleriyle de bunu devam ettirdi.


Şahan Gökbakar'ı hiç sevmem, o da beni sevmez burda bir sorun yok. Yani tanımadığı için sevmez ama tanısa da sevmezdi. Bir karşılaşma bile olsa nefret dolu bakışlar atardım kendisine heralde. Beni tanıyanlar bilirler birini sevmiyorsam, içim bir kere ısınmadıysa, o kişi güzel de değildir, başarılı da değildir...

Şahan Gökbakar'a objektif yaklaştım diyelim ben yine aynı sonuçlara varıyorum, sizi bilemeyeceğim.

Türkiye-ABD maçında ünlüler geçidi vardı belki dikkatinizi çekmiştir. Deniz Seki, Kenan İmirzalioğlu ve başka isimler... Bir de bizim Recep vardı işte. Recep'i görmemiz zaten mümkün değil! Az dikkat çekecekmiş gibi bir de kırmızı gözlükler takmış. Kırmızı gözlükler yanlış oldu, kırmızı güneş gözlüğü takmış! Eeee ama hak vermeli tabi, maç öğlen sıcağında, güneş oyuncuların tepesindeyken oynandı. Şahan güneş gözlüğü olmadan nasıl takip edebilirdi maçı, zaten onca insanın en akıllısı da oymuş başka kimsecikler takmamış gözlüğünü!

Yahu aklında zorun mu var? Orda dikkat çekme amacın ne? Seni mi izlemeye geldi o insanlar, kime özendin? Elimde olmadan ekranda her göründüğünde oyuncuları değil Şahan'ı izledim. Şimdi bu işte de bir kılıf çıkarsa intihar ederim o ayrı konu. Her an gözümde mikrop vardı ışığa bakamıyorum falan gibi bir açıklama gelebilir çünkü köşe yazarları da ilgilenmiş bu konuyla. Bir taraftan da Şahan'ın yazarları falan takmadığı gerçeği var. Yine dünyanın en akıllısı moduna geçip ukalalıklar da yapabilir. Kestiremiyorum.

Neyse maç bitti ve starlar yine oyunculardı. Ama turnuva boyunca oyuncularla ilgili tek bir yazı yazmayan köşe yazarları oturup Şahan'ı yazdı mı? Yazdı...

Tebrik ediyorum çünkü konuşulmayı başardı ama şovlarının devamını dilemiyorum. Tüm insanlık için... Evinin terasında sefa yapmasını öneriyorum kendisine! Mümkünse Recep'i halka açık yerlere çıkarmasın, gıcıktım bir daha gıcık oldum...

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Ne olcak işte NBA maçlarında ki ünlülere özeniyorlar. Aman tüm dünya bu maçları izliyorken bizde gidelim orada boy gösterelim derdinler. Sorun bakalım hiç normal lig maçına gitmişler mi? NBA de ünlülerin bir çoğu maç izlemeye gider boy göstermeye değil. Jack Nicholson mesala LA in her maçında vardır. Will Smith sıkı bir 76'ers taraftarıdır. Gerçi jack nicholsonda güneş gözlüğüyle maç izler şahan da ona özenmiştir kesin :))

ukant 
 15.09.2010 15:20
Cevap :
Ben de lig maçlarında hiçbirini göremeyeceğimize eminim. Yine de bir şüphe var içimde bu kadar eleştiri aldıktan sonra Şahan'ı lig maçlarında da görürmüyüz diye, ama benim izlemeye gideceğim maçlarda umarım olmaz... İstemiyorum gelmesin =))  15.09.2010 18:32
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 31
Toplam yorum
: 32
Toplam mesaj
: 11
Ort. okunma sayısı
: 1119
Kayıt tarihi
: 13.08.10
 
 

Her yıl yeni bir yaşı kutluyoruz. Yılın o gününde sanki birden büyüyormuş gibi hissediyoruz. Aslı..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster