Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Şubat '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Recep Tayyip Erdoğan için üzülüyorum ....

Recep Tayyip Erdoğan için üzülüyorum ....
 

Leman Dergisini 2007'de çıkan bir sayısının kapağı...



Hayatta her şeyin başı iyi insan ilişkileri ile başlıyor ya da kuvvetleniyor.

İş yerinde iletişim problemlerimizi, beraber çalıştığımız insanlar ile yaşadığımız sorunları konuşurken, işin kalbini yine bir cümle ile bulduk. Beraber çalıştığımız insanlarla rahat bir ilişki yaşamızın sırrı onların uyumunda...
Hayata uyum göstermek, şirket geleneklerine, beraber yaşadığınız , beraber çalıştığınız insanların tavırlarına, tarzlarına uyum göstermek, daha önemlisi saygı sınırını aşmamakta.... Gereken özeni üzerine titreyerek, kırmaktan, incitmekten çekinerek göstermekte...

Başbakan için gerçekten üzülüyorum.

Kendisi özel ilgi alanıma girmediği için, yaptığı her hareketi, ağzından çıkan her sözü takip etmem. Ama farkettim ki ayda en az 2,3 defa benim radarıma takılıyor. Malesef çoğunlukla da nahoş bir sebeple. İzlediğimde ya da okuduğumda tepkim hiç değişmiyor, dudaklarımdan şu sözler dökülüyor... "Ne talihsiz bir yorum bu" ... Talihsizliği düşünmeden konuşmasından, insana saygı duymayan cümle tarzından kaynaklanıyor. Konu, sebep, mekan, unvan değişse de kafa yapısı değişmediğinden malesef benim yorumum da baki kalıyor...

İnsana ah delirten örnekleri mi sordunuz;

Çuvalla da var da benim radarıma en son takılanlardan bir demet;

* Hürriyet Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Ertuğrul Özkök’e röportaj veren Erdoğan, Özkök’ün Fenerbahçe için söylediği; "Bu yıl şampiyonluk biraz zor oldu" sözlerine, "Bu Federasyon’la başka ne olabilir?.."

* Askerlik yan gelip yatılacak yer değil....
Vatandaşın "Şehit cenazesi görmek istemiyoruz." sözlerine cevaben...

* Çiftçinin öldük bittik, anamızı ağlattınız, aşkolsun size sözleri üzerine, Terbiyesizlik yapma, ananı da al git buradan...

* Yök yasa tasarısında fikirlerini ileten Üniversite rektörlerine yönelik "Edebe aykırı eleştiri yapıyorlar"...

* Köşesinde Gül benim cumhurbaşkanım değil diyen Hürriyet yazarı Bekir Coşkun'a "Tanımıyorsan çık vatandaşlıktan" ....


Çok daha fazlasını merak edenler için;
http://tr.wikiquote.org/wiki/Recep_Tayyip_Erdo%C4%9Fan

Erdoğan için neden mi üzülüyorum. Çünkü bu sözler nedeni ile gereksiz gerginlik yaşıyor, sağlık durumu bozuluyor, ee tabi bu durumda yol su elektirik olarak bizden çıkıyor...

Hani Erdoğan'a üzülmek yine bize dönüyor...
 
Toplam blog
: 32
: 10302
Kayıt tarihi
: 21.05.07
 
 

Istanbulluyum.. Haftasonu caddeye çıkmadan haftasonunun geldiğini anlamayanlardanım. Alışverişe, gez..