Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ekim '07

 
Kategori
Siyaset
 

Referandum Canavarı !

Referandum Canavarı !
 

Referandumlarla Gelecek Tehlikeler...

AK Parti Genel Başkanı ve Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Türkiye'nin bundan böyle referandum kültürüne de alışması gerektiğini belirterek,

"Bu ülkede öyle konular gündeme gelecek ki, artık bu konuları sahibine götüreceğiz. Sahibi kim? Millettir" dedi.


Sayın Tayyip Erdoğan Gayesini kendi sözleriyle, istemeyerek olsa da belirtmektedir.

Nedir bu Gayeler? Nedir bu Referandum Kültürü?


Başbakan büyük bir hassasiyetle ülkeyi Referandum Kültürüne götüreceğini belirtiyor ve konularında çok önemli konular olacağını söylüyor. İster istemez AKP hükümetinin gerçek gündemini bilen insanlar olarak aklımıza önemli konuların başında LAİKLİK, TÜRBAN (Baş örtüsüne verdikleri yeni isim), YÖK, YARGI ve ŞERİAT Yönetimi geliyor.

Öyle konular gündeme gelecek ki demekle Tayyip Bey Yukarıda saydığımız Laikliğin, Türbanın, Yök ve Yargının Referandum konusu olabileceği Belirtiyor.

Yani mevcut anayasada bulunan madde ile Başbakan ve AKP hükümeti açıkca; "Anayasayı Askerin, Muhalefetin ve Yargınin engellemesi ile değiştirimezsem, Anayasanın değiştirilebilmesi için gereken Referandum ortamını var eder, Cebren ve hile ile istediğim sonuca Karar milletindir adı altında varırım!" demek istiyor.

Peki neden referandum?

2007 de yapılan seçimlere uzanıyoruz. Çıkan sonuç şaşırtıcı. Seçimde yaşanan hileler kulaktan kulağa yayılıyor hatta belgeleri ile kimi gazetelerde yayınlanıyor. Referandum da bir çeşit seçimdir. Öyle ise Tayyip Erdoğan bu ülke referandum kültürüne alışmalı kelimesini neden gündeme taşıyor ?

Sebebi belli. AKP hükümeti o Ya da bu yolla rahatlıkla seçimlere müdahale edebilmektedir. Seçim öncesi insanlara verilen maddi rüşvetler, insanlara seçim pusulası karşılığında verilen maddi destekler, dış güçlerin desteği(3 Milyar dolar Destek), Seçim sandıklarına ekstra sandık eklemeler, bir çok geçersiz reyi AKP lehine geçerli saymak, seçimden önce kimilerinin dediğine göre muadil sandıkların içlerinde hazır reyleri ile bulundurulması, kırsal bölgelerde oynanan oyunlar ve daha niceleri! Bunlar iddaalardır lakin içlerinde gerçeklerde belgeleri ile kimi gazetelerde yayınlanmıştır. Taraf olana bunları kabul ettirmek kimsenin harcı değildir. Fakat ne olursa olsun AKP iktidarının Sözde Milleti öne sürüp, referandumlara hile karıştırmayacağına kimse kefil olamaz.

Milletin iradesini ağzına sakız yapıp işlerine geldiğinde 3 kişilik demokrasi ile hareket edenler Maalesef Türkiye'yi tehlikeli yerlere götürmektedir. Bizler okur yazar ve tarafsız olan insanlar olarak bu tehlikeyi Türk kamuoyuna sunmakla görevliyiz. Referandum kültürü Maalesef ardında demokrasiyi değil bazı tehlikeleri getirmektedir. Meşru olan meclis meşru olmayacaksa bu ülke neden 550 millet vekilini beslemek zorundadır? 550 vekil bir yana binlerce emekli vekile neden emekli maaşı vermektedir? Milyonlarca emeklinin elinden ekmekleri alınırken bu vatan meşru olmayan vekilleri beslemek zorunda değildir.!

Seçimler Adil değildir. Bu YSK nın sitesinde yaşanan inanılmaz olaylarlada belgelenmiştir. Nevşehir ilinde seçmen sayısından AKP nin 33 bin fazla rey alması, İzmir bölgesinde AKP ye ait 1500 fazla oy çıkması bunlara büyük kanıtlardır. Öyle ise Türk kamuoyuna Referandumların adil olarak geçeceğine Kim güvence verebilir? AKP ise biz o güvenceyi almayalım!

Seçimden önce hükümet tarafı olan medya ve ankatörlerle, AKP nin seçim zaferi insanlara empoze edilmiştir. AKP nin% 48 oy oranı Seçimden önce her medya kuruluşunda saatlerce halka sindirilmiştir. Belki de seçim sonucu Seçimden önce bilinmekteydi? Kim bilir?

Uzun lafın kısası, Referandum Kültürü adında, Demokrasi adı altında Türk halkının üzerinde çok büyük oyunlar oynanmaktadır. 2 Gün sonra %60-70 i laik olan bu ülkede Referandum sonucunda laikliğe HAYIR diyenlerin oranı %20 de kalırsa şaşırmayın !

Laiklik elden giderse yine hiç şaşırmayın !

 
Toplam blog
: 60
: 506
Kayıt tarihi
: 14.01.07
 
 

Yazmak, gerçekleri belgeleri ile dile getirmek, yorumlarımı sizlerle paylaşmak için buradayım. Antal..