Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ocak '11

 
Kategori
Şiir
 

Renksiz

Ne söylesem anlamsız gelir sana 

Boş gözlerle bakarsın gözlerime 

Öyle büyülenmişce baksanda 

Bilirim maviliğimde kaybolmadığını 

Anlamazsın anlattıklarımı 

Sıkılırsın duyduğun her cümlede 

Hani sen körsün de 

Ben sana az ötede uçan kelebeği anlatıyorum 

Nasıl kanat çırptığı 

Nasıl süzüldüğünü 

Beyaz bir papatyaya kondu şimdi diyorum 

Sen beyaz nasıl bir renk diye soruyorsun 

Anlatıyorum, anlatıyorum ama boş 

Anlamıyorsun… 

Ben de bundan sonra ,  

Rengini sorduğun her şeye renksiz diyorum… 

Yahut kulakların duymuyor diyelim 

Tek bir ses, tek bir çığlık bile… 

Ben bağıra bağıra şarkı söylüyorum sana 

Sonra nasıl diyorum? 

Ne saçma işler yapıyorum değil mi? 

Şimdi sen; 

Benim hislerime sahip değilsin 

Benim gibi atmıyor kalbin 

Ne söylesem boş geliyor 

Ne anlatsam anlamsız 

Köre renk anlatmak 

Sağıra şarkı söylemek gibi saçma 

Bu yüzden tek kelime etmiyorum sana 

Ağzımı açmıyorum 

Kendimi yormuyorum 

Artık saçma sapan işler yapmıyorum … 

 
Toplam blog
: 4
: 495
Kayıt tarihi
: 18.02.08
 
 

1985 Kayseri doğumluyum. İlköğretim ve liseyi kayseride okudum. 2008 yılında sınıf öğretmenl olar..