Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Eylül '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Reziilll olduk

Reziilll olduk
 

Geçenlerde bir akşam evde otururken babam hadi kızım şöyle kız gibi bir çay demlede içelim deyince…

Bir babama bir anneme baktım ses çıkmayınca mecburen kalkıp mutfağa gittim. Gittim gitmesine de hayatımda hiç çay demlememiştim aman ne var ki , suyu koyacağım, çayı koyacağım tamam diyerek kendime teselli verdikten sonra çaydanlığı aramaya başladım neyse çaydanlığı buldum.

Demlik kısmını açıp içine çayı doldurdum üzerine de çeşmeden su koydum altına da su koydum ocağa koydum tam ocağı yakacakken annem geldi içeri dur ben yakarım diyerek elimden çakmağı aldı ve ocağı yaktı. Çaydanlığı ocağa yerleştirirken benim demliği de su ile doldurduğumu görünce bir kahkaha patlattı ki sormayın ne olduğunu anlayamadan babamla ağabeyimde mutfağa dalmıştı. Gördükleri manzara karşısında kahkahalar peşi sıra kopuyordu. Ben ise saf saf ne olduğunu anlamaya çalışırken annem bana kızım çay demlerken çayın üzerine soğuk su konmaz su kaynatılır ondan sonra çayın üzerine kaynak su konarak demlenir deyince.

Abim espriyi patlattı… REZİİİİL OLDUK EVLADIM…

Arkadan babamın esprisi geldi hanım market listesine sallama çayı eklemeyi unutma.

Ve …

En güzeli de annemin esprisi olmuştu ; İnternette bakın bakalım ev kızı kursu varsa kayıt ettirelim…

 
Toplam blog
: 168
: 1098
Kayıt tarihi
: 02.07.10
 
 

4 kasım 1996 yılında İstanbul'da dünyaya geldim. Bu sene ilköğretimden mezun oldum. Okul hayatımd..