Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mayıs '18

 
Kategori
Estetik / Güzellik
 

Rezonans Yöntemiyle Kilo Nasıl Verilir?

Rezonans Yöntemiyle Kilo Nasıl Verilir?
 

Sevgili okuyucularım merhaba,

Hamilelik ve sonrası derken oğlum  6 aylık oldu ve artık sizlere daha sık deneyimlerimi paylaşıyor olacağım.  Her kadın gibi bende doğum sonrası kilomu kontrol altına alamadım. Oğlum Uzay'a karnımdayken başlayan kilo serüveni aslında benım için oldukça sağlıklı gidiyordu. Hamilelik süre boyunca 9 kilo aldım. Oğlum 3,5 kilo doğdu. Hastaneden çıktığımda ve 40 gün lohusa döneminde, aldığım 9 kiloyu vermiştim. 53 kilolarda emzirmeye devam ediyordum. Ta ki oğluşum Uzay emmeyi bırakana kadar. .

Biliyorsunuz ki emzirmek anneler içinde kilo alımını yavaşlatır hatta kilo bile verdirebilir.  

Sonrasında elektrikli süt pompasıyla sütümü çekip biberon ile vermeye devam ettim. O esnada bu arada tekrar memeye dönmesi için çok uğraştım. Hala emme sorunlarımız var ama uyuyorken bazı zamanlar emziriyorum. Onun dısında biberon ile anne sütü vermeye devam ediyorum. Bu sorunla mücadele ederken sütüm kesilmemesi için inanılmaz yiyordum. Ve  65 kilo olmuştum. Tutamıyordum. Şeker ve karbonhidrat canavarı olmuştum.

Gel gelelim asıl konumuza:) Doğum sonrası Rezonans yöntemiyle nasıl kilomu kontrol altına aldım ? Nasıl canım şeker ve hamburger istemiyor?

:) İnanmadığım ama ablam Melek üzerinde test ettiğim, başarıyla sonuçlanan Rezonans Terapi yöntemiyle şeker ve karbonhidrat yiyecekleri canınız hiç istemiyor. Ablam şuanda seanslara giderek sağlıklı kilo vermeye devam ediyor. Bunun için anadolu yakası maltepe civarında Sihirli Zeka Dikkat geliştirme ve Danışmanlık Merkezi ile tanıştım.

Rezonans Yönteminin içeriği nedir ondan bahsedeyim size biraz..

Çok daha az yiyerek doyabilecek ve kilo sorununa kesin çözüm bulacaksınız.

Sihirli zeka merkezinin güler yüzlü, eğitmenleriyle tanışmak ve çalışmak oldukça keyif vericiydi. Fotoğraflarıma bakarsanız mutlu olduğumu anlarsınız. ) 

Sağlıklı yaşamak= mutlu olmak 

Siz de şeker ve karbonhidrat yiyeceklerden kurtulmak, sağlıklı beslenerek kilo vermek isterseniz sizlere seve seve yardımcı olabilirim.

Sevgiyle kalın

Nevaeva's 

 healthy

 

 
Toplam blog
: 2
: 447
Kayıt tarihi
: 31.10.16
 
 

1983 İstanbul doğumluyum. İşletme Fakültesi mezunuyum. Brand Manager www.modazon.com www.haypay.co..