Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mayıs '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Ricamdır AKP

Yaşı yetmişlerde
50 yıllık öğretmenlik ve 23 yıl
Eğitim yöneticiliği yapmış birisi olarak
Bir ricam olacak AKP senden
O da şu
Ülke bütünlüğünün korunmasına
Azami dikkat et her şeyden önce
Bir karşıt partili olarak değil ricam
Bir insan sever olaraktır bu ricam
Ne olur
Ne olur
Ne olur canım kardeşlerim AKP’liler
Ülke bütünlüğü
İktidarım dikkatli davranmasına
Muhalefeti düşmanlık görmemesine
Muhalefeti sevmesine
Muhalefetin her söylediğine
Alerji duyup işi kavgaya taşımamasına
Saygıyı elden bırakmamasına
Özdenetimi es geçmemesine
Empati yapmayı unutmamasına
Sorun çözücülüğü göz ardı etmemesine
İşbirliğine yatkınlığı boş ver ya dememesine
Çok ama çok önemli şekilde bağlıdır
Yukarıda saydıklarım
İç barışı yaratır sevgili AKP
İç barış da
Ülke dinamiklerini ayağa kaldırır
Ülke
Ekonomik gelişmeye geçer
İnsanlarımız iş güç sahibi olurlar
İşi gücü olan insandan asla zarar gelmez
Çünkü
Herkes işine gücüne bakar o zaman
Bütün dikkatini on verir
İşini aksatmayı asla istemez
Daha da ilerletip
Daha güzel yaşama geçmeyi düşler
Bu durum da
Ülke bütünlüğünü garanti altına alır
Çünkü
Ülke bütünlüğü bozulunca
İşlerin kötüye gideceğini iyi bilir insan
Ülke bütünlüğüne sıkı sıkıya sarılır
Ve bütün gücüyle buna egemen olur
Ve sorun yaşanmaz
Benim size öğüdüm bu sevgili AKP
Doğru yollarla çalışın
Doğru yaklaşımlarla yaklaşın halkımıza
Doğru çözümler yürürlüğe koyun
Bakın o zaman particilik kalacak mı ortada
Sen güzel yönetirken
Ben neden senden elimi çekeyim
Denenmemiş bir partiye oy vereyim ki
Öyle değil mi ama
Ben aşağı yukarı büyük çoğunluğunuzun
Öğretmeniymişim gibi duyumsuyorum kendimi
Ve ricamı yineliyorum sevgili AKP
Doğru olun
Verdiğiniz sözde durun
Müşfik davranın
Etkin dinleyin
Bu kalıpta halkı kucaklayın
Dilinizi tutun ateşe körükle gitmeyin
Ülkemizi zora değil kolaya götürün
Bugünkü yaklaşımlarınız beni endişelendiriyor
Sevgili kardeşlerim
Ne olur bu halinizi düzeltin
Düzeltin
Düzeltin
Düzeltin kardeşlerim


Yüzünüz hep güleç olsun canlarım
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..