Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ağustos '22

 
Kategori
Deneme
 

Rüzgar Kafasına Göre

Ben rüzgârın yüksek yerlerde dağlarda tepelerde yamaçlarda daha çok estiğini sanıyordum ki rüzgârlı tepeler rüzgârlı bayır çok duyduk.

Meğer alçak yerlerde hatta çukurlarda da esiyormuş.

Rüzgârın nerede eseceği konusu bizim düşündüğümüz gibi değilmiş.

Not: Ben yazılarımı bilimsel değil kendi gözlemlerime göre yazıyorum.

Rüzgârın nerede ne zaman ne kadar kuvvetle eseceği konuları kontrolümüz dışında.

Hatta ben soğuk ve yağışlı yerlerde daha fazla rüzgâr olacağından da emin değilim, belgesellerde görüyoruz kutuplarda yaprak kımıldamıyor.

Meteorolojinin konusu ve hava akımlarıyla(yüksek basınç alçak basınç)ilgili.

Rüzgâr her yerde esebilir nerede eseceğini biz bilemeyiz, meteoroloji havanın durumuna göre yönünü ve şiddetini önceden açıklıyor zaten.

Yani yükseklere çıkalım rüzgarlı tepelerde dolaşalım garantisi yok, bazı yerler o gün o an rüzgarlı olabilir; yalnız hani belki yükseklerde engel olmadığı için rüzgarlar biraz sert esebilir, hepsi bu; yoksa rüzgar illa yükseklerde eser diye bir kural yok.

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..