Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Eylül '16

 
Kategori
TV Programları
 

Rüzgarın Kalbi dizisini de beğendim.

Rüzgarın Kalbi dizisini de beğendim.
 

Sevgili okuyanlarım, beni hoşgörü ile karşılayın. Zira bir dizi yazısı daha bugün....

Geçtiğimiz gecelerde seyredecek bir dzi bulamadık Burcu ile. Seyrettiğimiz dizilerden biri   erken bitince gecemiz boş kaldı. Şimdi oturun sohbet edin dediğinizi duyar gibi oluyorum. Haklısınız 2 hafta sonra ayrılacağım evladımdan. Oturup sohbet etmek daha akla yakın gelebilir. Ama oturup bir diziyi beraber seyretmek ve yorumlar yapmak, kah gülmek, kah kınamak çok hoş oluyor.

İşte o gece de bir dizi bulamayınca yeni başlamış ve 3. bölümü yayınlanmış bir diziye, Rüzgarın Kalbi adlı yapıma  hak tanıyalım ve seyredelim, beğenmezsek birakırız diye düşündük.

İyi ki seyretmeye başlamışız. Çok masalsı bir öykü. Gerçek olamayacak kadar hayal.Ama dizinin çekildiği yerler, mekanlar o kadar güzel ki bu masal dizisini büyük keyifle seyretmeye başladık. Bosna Hersek'te başlayıp Foça'da devam eden ve Deniz Baysal'ın canlandırdığı Zeynep ile, Burak Serdar Şanal'ın canlandırdığı Rüzgarın aşklarını anlatan dizi ilk bölümünde sardı bizi. 

Belki dizinin geçtiği mekanların güzelliği, belki de Rüzgarın karizmatik tipi diziyi çekici kıldı bize.

Ama ne denirse densin çok hoş ve masal gibi bir yapım.Ülkemin güzel coğrafyasını bir kez daha vurguladığı için teşekkür ederim yapımcılara.

Sanırım 2. bölümünü seyrettiğimiz bu yapıma devam edeceğiz.

Bu arada dün gece ikinci bölümünü seyrettiğimiz Arkadaşlar İyidir adlı dizi ile ilgili bir kaç söz ilave etmek istiyorum yazıma.

Dizi Üniversitede okuyan gençler arasında geçen bir yapım. Buraya kadar ilginç bir durumu yok, sık rastlanan bir konu diye düşünebilirsiniz. Dizide şahsiyetler o kadar güzel seçilmiş ki hepsi birer psikolojik olay. Özellikla Gizem rolündeki Su Kutlu  harika oynuyor. Psikolojik dizileri sevenlere tavsiye ederim.ben beğendim.

 
Toplam blog
: 826
: 1068
Kayıt tarihi
: 26.04.11
 
 

Ben emekli bir iktisatçıyım. 21 yıldır bir sanatçı annesiyim. Küçük kızım klasik müziğe eğilim gö..