Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Mayıs '14

 
Kategori
Güncel
 

Sabotaj olabilir mi?

Sabotaj olabilir mi?
 

Okuduğum bir haberde, muhalefet partileri Soma Maden Ocağı için meclise araştırma önergesi vermişler.

Bunu duyana kadar aklımdan “kaza” diye geçiyordu. Ama bu haberden sonra şüphelendim.

Çünkü 20 gün önce hükümet, bu araştırma önergesini reddetmiş! Şimdi de bu elim facia ortaya çıktı. Normal bir gaz sıkışması sonucu bu elim facia meydana gelmiş olsa tamam, kaza derim. Yani sabotaj ihtimali çok yüksek. Trafolarda bunu yapabilmek mümkün. Böyle bir olay hükümet düşürebilir.

Şimdi bekleyip görelim. Eğer önümüzdeki günlerde birileri hükümeti istifaya zorlarsa, sokaklarda eylemler başlarsa şüphem doğru dur.

Şunun altını çizeyim ki;muhalefet partilerini yani araştırma önergesi verenleri asla suçlamıyorum. Onları yöneten/ler, gezi olaylarını, 17 Aralık operasyonunu organize edenler bunun müsebbibidir.

Makyavelizm felsefesini bilenler ve dünya siyasetini takip edenler bunu iyi anlarlar.

Bhutto’num uçağını düşürdüler, onca insan öldü, kızına suikast düzenlediler 20 den fazla insan öldü. Irakta, Halepçe katliamını yaptıranlar ve hala binlerce insan ölüyor. Suriye’de katliamlar sürüyor. Bosna da onca katliamı yapanlar, o ÜSTÜN IRK için bunlar hiç önemli değildir. Bunları saymakla bitmez.

Gezi olayı devam edeceğini herkes biliyor. Ben bu yazıyı kaleme alırken hükümetin bu konuda bir araştırma yapması gerektiğini düşüyordum ve yazımı bitirmeden başlatılmış olduğunu okudum.

 
Toplam blog
: 358
: 1023
Kayıt tarihi
: 03.09.08
 
 

  Ne elimde garantim var ikinci bir soluğu almaya Ne aklım erer dünyayı yıkıp ta yeniden ya..