Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Eylül '08

 
Kategori
Mizah
 

Sabri Raguna... Beni arasana

Sabri Raguna... Beni arasana
 

küstüm senle..


Sabri Raguna... Beni bi arasana!

Gördüğü luzum üzerine(!) Sayın Sabri Raguna, Eniştesini "reddetmiş" kısaca "İptal" etmiş enişteyi..

Sabri Raguna, şimdi eniştesiz mi kaldı? Onu bilemeyiz. "Enişte Red" ya da enişte "İptal" den sonra pişman oldu mu? Onuda bilemeyiz...  Hele hele Sabri Raguna eniştesini defterden hangi sebeple sildi? Bunu hiiç bilemeyiz. Terbiyemiz gereği bu tür özele de girmeyiz  zaten.

Sabri Raguna'ya benim soracağım bir iki konu var. Yok canım, eniştesini iptal nedeni falan değil! O onun sorunu.

Sevgili Sabri, sen bu "Enişte Red" ilamını hangi gazeteye verdin?

Kaça verdin?

Sevgili Sabri Raguna, sende var bunlardan belki bi tane. Bende var üç tane!!!..

Şimdilik birini şey,  "red" edeceğim de. Hani gerekirse, olur a... üçünü birden reddedersem diyorum..

O gazete bana grup indirimi  yapar mı? mir'im..

Sabri Raguna... Beni bi arasana.



Gülriz Yiğit

 
Toplam blog
: 258
: 1033
Kayıt tarihi
: 10.08.08
 
 

Ankara'da doğdum. Balıkesir'in  ilçesi Ayvalık'ta yaşıyorum. TSM ve  tiyatronun biraz da olsa toz..