Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mayıs '15

 
Kategori
Estetik / Güzellik
 

Saç uzatma serüveni

Saç uzatma serüveni
 

Ayna Ayna söyle bana saçlarım ne ara uzayacakkkk !!!!


Benim gibi saça takıntılı olan canım kardeşlerim , bacılarım , yol arakadşalrım :)

Öncelikle şunu belirtiyim buraya yazdıklarımın hepsini bizzat kendi kafamda ben denedim sonuçlarını sizin için paylaşacağım hiç dert etmeyin :)

Canlarım öncelikle upuzun yıllar boyunca gözümü kırpmadan baktığım , aşık olduğum saçlarımı tahmin edersiniz ki bir cinnet hali gidip ( neyime güvenerek gittim bilmiyorum hala ) kısacık, şu bir dönem çok popüler saç kesimi olan Victoria Secret modeli kestirdim. Gelişme ; ilk hafta "ooo ne havalıyız ama , değişiklik güzeldir canım " moduyla geçtikten sonra ikinci hafta "Allah' ımneden bennnn !!! Niye saçlarımı kestirdim ki " krizleri. Sonuç aradan 3 yıl geçmesine rağmen eski uzunluğunu almayan saçlarım.

Gel zaman git zaman saçlarım uzadı çok şükür. Bu seferde her kadının başına gelen o doğal felaket benim başıma da geldi. Sarı saçlarımı koyu renk yapıp sonra "Ben zaten sarışınım naptım yeaaaa" diyerek kuaförün yolunu tutup, saçlarımın o katil, kahrolası "Canım benim okuyon mu ? Evli misin ? Güven kız sen bana " diyerek cakkıdı cakkıdı sakız çiğneyen , tipinden haberi olmayan , dünyanın parasını ödediğim kuaförün (!)  elinde kalmasıyla uzayan saçlarım hamur kıvamına geldi. Hem de şu kulak memesi kıvamı varya işte o kıvam kızlar.

Ordan çıkıp hoppp başka kuaför yolunu tuttum iki gün sonra ve kafa derim cayır cayır yanıyor. Bu seferde adam demesin mi "organik bu boya ama şimdiden söyleyim saçlarını keseceğiz" ağla anam babam ağla.

Saçlarım çok tatlı bebek sarısı ile bal köpüğü arasındaki renginden  (eski rengi) bildiğin 06 Angara Oyun Havaları eğlence mekanlarındaki (!) ablaların beyazımsı platinimsi saçlarına döndü ve" ben şok , ben iptal , ben vefad abi !!!"

"Kestir hacı saçları "dedim ve o an kendi sülaleme en güzel sevgilerimi ilettim yanlış olmasın.Gerekirse hak ettiysem kendimede sövebilirim o derece hak yemem. Her neyse onun üzerine tam 6 kez saçlarımı kestirdim ve hepsi kısa kısa omuzlarımın yukarısında.

En son çare maskelerle kafayı yedim ve kuaföre tövbe ettim.

Önce turp maskesiyle başladım işe.Bir orta boy turbu rendeliyorsunuz ama kara turbu. Sonra bunu 1 çay bardağı su da haşlıyorsunuz. Suyunu süzüp içine iki tane bildiğiniz yumurtanın sarısını katıyorsunuz ve en etkili yağ bağdem yağ ile sızma zeytin yağı ekleyip saç diplerinize sürüyorsunuz. En az 2 saat beklettikten sonra saçlarınız taş gibi oluyor yıkadıkça iğrenç kokuyorsunuz ama zamanla burnunuz bu duruma alışıyor. Haftada 2 kere yapın 4 hafta sonra 2 hafta yapmıyoruz. O ara etkiyi gösteriyor. Cidden bir anda uzuyor saçlarınız.

Sonra ben bunu havuçla yaptım etkili ama turp kadar değil.Arada saçlarımı sürekli bağdem yağladım.,

Diğer etkili şey ise sinameki. Gittim sinameki aldım. Bemiks Ampül, bağdem yağ , sinameki kürünü hazırladım ve bunu haftada bir gün 8 hafta uyguladım. Sonra iki hafta saçlarımıza hiç bir uygulama yapmıyoruz. O iki haftada yemin ederim size saç bir anda uzuyor ve sizde inanmayacaksınız.Buna garanti veririm.

Sonra üşengeçliğimden bundanda vazgeçtim.Şuan saçlarım çok sağlıklı çok şükür rengi eski o güzel rengi.Ve uzuyor artık. Size en iyi tavsiyem boşverin dip boyanızı kendiniz yapın. Ve mümkün oldukça saç bakım ürünlerinin en doğalını kullanın. Diğerleri klasikleşmiş söz ama para tuzağı.Şuan yaptğım en güzel alışkanlığım saçlarımı yağlıyorum ve besliyorum hepsi bu. Kestirmek için gitmiyorum bile kuaföre. Hatta o olaylar sonrası kuaför görünce içimden sayıyorum. Sağlıklı , güzel , upuzun saçlarınız olsun emi.

Sevgilerle...

 
Toplam blog
: 15
: 482
Kayıt tarihi
: 05.08.14
 
 

Delidir doludur insan evladıdır (:   Ankara   Bilgisayar/Bilişim ..