Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Haziran '08

 
Kategori
Şiir
 

Saçmaca..

Saçmaca..
 

Yalnızım diyorum.
Yalnızsın diyor...
E o zaman çekil git be kardeşim yanımdan,
Yalnızlığımı bari çalma benden!
E ben yokum ki zaten diyor..
Haydaaa!
Başımıza iş aldık, e iyi sen nesin, kimsin necisin o zaman!?
Senim demez mi..
Der..
Dedi..
Ne cevap verebilirsin böylesine,
Yok hayır diyorum savunmaya geçiyorum,
E gel bak diyor,
Tamam beni andırıyor biraz,
Ama daha güzel o,
Hem daha da artist baksana dövmeler falan kollarda..
Saçları da yapılı falan..
Yok diyorum bak işte değilsin,
Geleceğinim diyor,
İstediklerinim ben senin diyor
Gel de tırsma..

E iyi madem diyorum dönüyorum arkamı, gider belki diye..
Gitmiyor..
İşte orada hala, aynadan görüyorum..
Peki ben gitsem,
Gidemiyorum..
Ben yalnızlığımı bile doya doya yaşayamıyorum..
 
Toplam blog
: 41
: 542
Kayıt tarihi
: 30.03.08
 
 

Müzisyenim. Gebze'de TEV İnanç Türkeş Lisesi'nde okuyorum. Arada bir bir şeyler yazmak hoşuma gidiyo..