Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Eylül '19

 
Kategori
Felsefe
 

Saçmalama Hakkı

Yalnız kalmalı biraz da insan
Çırılçıplak öyle kendi bedeninde
Saklanmalı insanlardan başarabilirse
Göstermemeli gözlerini, hiç kimseye
Gösterdi mi gözlerini öylece
Giyinse de bir soyunsa da
.
Parfüm şişeleri  şehirlerin üstüne boca edilmeden önce
Bir bakirenin kokusunu alırdı
Dikkatli bir burun,
Arzulandığını hissederdi nabız atışlarından
Değişti dünya,
Seksenlik nineler sahte bakire kokusu yayarken
Kimyasal aşk yalan oldu...
.
Gözlerinde neler gördüm neler
Gözlerimde neler gördün neler
Kimler neler söylemediler söylerken
Kimler neler söylediler konuşmadan sessizce
Bedenin neler söyledi neler
Vücut kokunu  aldım, en derinden
Buhar olup uçtun ya bana
Beni aldın gittin sana
Sen uzaklarda çok uzaklarda
Ben uzaklarda çok uzaklarda
Kalın surların arkasında
Dursan da durmasan da
Sen bana ben sana
Güzel şeyler verdik,
Doğal ve yasak şeyler
Doğal ve yasak ne saçma
Yapay doğrular, yalan gerçekler
Hepsi yaşanırken biz insanlar arasında
Saçmalamamak mümkün mü?
İnsan hayatında
Özgürce saçmalamak
Herkese bir hak olmalı
İnsan hayatında saçmalamalıdır da
Her şey doğru ya
Sınırlarla sabitlenmiş hayatlar
Sınırları dikenli teller, tanklar, askerler bekler
Gökyüzü bir kafes,
Uçan sinekler destursuz giremez
.
Boş kalınca bir an
Kendi kendince, koskoca dünyada
Kim neler saçmalamadı ki...
Var mı öyle bir dünya?

 

 
Toplam blog
: 2271
: 163
Kayıt tarihi
: 15.10.14
 
 

Bugünün doğrusu yarının eğrisi, dost görünenler düşman ve herşey aslında zıddı olabilir. Büyük ih..