Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Haziran '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Saçmalıyorum

Saçmalıyorum
 

biliyorum ki bana yok


Ne yazmalı sana dair ne anlatmalı sevdam için. Uzaktan sessizce kendi kendime yaşadığım sevdam için kalemimden iyi şeyler damlamıyor. Tepetaklak olmuş gibiyim. Düzelmeye çalışmıyorum yada istemiyorum düzelmeyi bilmiyorum. Hep yokuş aşağı yürüyorum sanki konu sen olunca. Susuyorum bazen, bazen de hiç durmuyorum seni anlatmaktan bıkmıyorum

Nasıl bir şeysin ya da belki en olağan şeylerdir bunlar da ben farklı yaşıyorum ya da yaşamasını bilmiyorum. Aslında kendime kızıyorum belki de durgunluğumun bu suskunluğumun sebebi ölçüyü fazla kaçırıyorum. Her şeyi en yoğun haliyle yaşıyorum. Biliyorum kötü olduğunu ben de böyleyim işte. Bir beraberliği olsa da olur olmasa da olur mantığıyla yaşayamam her şey dolu dolu olmalı ateşe atılmak söz konusu olsa bile ben : “önce ben” demeliyim sen : “önce ben” demelisin; yoksa boşverilmiş bir aşktansa, aşksız yaşamayı tercih ederim…

… Bilmiyorum

Neden seni anlatmaya başladığımda

Saçmalıyorum

…Bilmiyorum

 
Toplam blog
: 52
: 730
Kayıt tarihi
: 14.05.08
 
 

Diyarbakır doğumluyum. Kamu yönetimini okuyorum. Yazmayı seviyorum. Milliyet Blog’da yer almaktan mu..