Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Aralık '07

 
Kategori
Güncel
 

Sadece AŞK olmalı...

Sadece AŞK olmalı...
 

Acımızla, hüznümüzle, kabuk bağlayan yaramızla…

Yeni bir yıla daha yaklaştık…

Ama önemli olan güne, güneşe, sevgiye, barışa

Ve aşka yakın günlere ulaşmak…

Bu inançla diyorum ki…

Sadece AŞK olmalı, yılın her gününe yayılmalı tüm heybetiyle…

Olur mu demeyin, olsa, aşk’la dolsa her günümüz fena mı…

Yüreklerimiz aşk aşk diye çarpmalı, gözlerimizde aşk pırıltıları…

Ve o yürekler ki sevgisizliği barındırmamalı…

2008’i AŞK yılı ilan etsek diyorum…

Karşı cinse aşık olsak, aşkla yatıp, aşkla kalksak…

İnsanlar sürekli aşk sarhoşu, bitkinlikse aşk bitkini olsa…

Yüzlerde aşk mahmurluğu, aşk gülücükleri yayılsa yüzümüze…

Doğaya aşık olsak, tapsak ona kılına zarar vermesek…

İyiliğe aşık olsak, kötülükten nefret edip hep iyilik yapsak…

Barışa aşık olsak, savaşa sen dur biz barışı tercih ettik onunla yan yana olamazsın desek…

Gülüşe aşık olsak, yüzlerimiz hiç somurtmasa…

Paranın esiri olmasak, olduğu kadarıyla yetinsek, olansa yeterli olsa…

Dürüstlük, güven, sadakat düsturumuz olsa…

Kin, nefret, yalan, kıskançlık barınamasa yüreklerde…

Bir tatlı huzurla dolsa…

Hayal mi tüm bunlar, olsun hayal etmek, ummak da güzel…

Tüm yürekler birlik olup umarsak belki…

2008 AŞK yılı olur diyorum…

Diliyorum ki tüm dünyaya ve Milliyet blog camiasına da…

“2008 güzellikler getirsin”…

Sevgilerimle…

 
Toplam blog
: 203
: 2037
Kayıt tarihi
: 23.10.06
 
 

İnsanların yapmaktan mutlu oldukları hobileri vardır. Benim de en severek yaptığım, hayatımda yen..