Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Şubat '08

 
Kategori
Siyaset
 

Sadece türban mı? Sadece laiklik mi?

Sadece türban mı? Sadece laiklik mi?
 

Herşey VATAN için!....


Ülkemde tarafsız olması gerekip bir türlü olmayı başaramayan medyamız günlerdir türban konusunu veya kendi terimleriyle türban sorununu masaya yatırıyorlar. Peki nedir bu sorun diye kendime soruyorum?
NEDİR?
Düşünüyorum Düşünüyorum Düşünüyorum Düşü....
Buldum.
Sorun falan yok .Sorun diye bir kesimi tavşan bir kesimi tazı yerine koyup birine kaç birine tut demekten başka birşey yapılmıyor. İnsanlar galeyana getiriliyor. Ülke bölünüyor. Gençler birbirine diş biliyor. Önceden sağ sol vardı şimdi başı açık ve türbanlı var. Gidiş iyiye gidis değil. Türbanın kendisi sorun değil. Önemli olan türbanın altında yatan gerçek. Türban sadece simge.
Neyin simgesi?
SONUMUZUN.
Yani Bölünmemizi isteyenlerin başlattığı sonun başlangıcı. Türbana kadar bu ülkede neleri değiştirdiler bir bakalım:
Özelleştirme diye milli serveti teker teker sattılar ve satacaklar.
Avrupa birliği diye uyum yasası yapıp cezaevlerini boşaltılar.
Ekonomi paketi diye halkın cebini boşalttılar
Özgürlük diye cezaevinde yatan teröristi Atamızın meclisine soktular.
Ticaret diye oğullarına gemiCİK aldılar
Vs vs vs vs
Kısacası türbana kadar laik dışında hangi ilkeler çiğnendi. Unutmayalım Atamızın 6 ilkesi var sadece laiklik değil...

 
Toplam blog
: 8
: 361
Kayıt tarihi
: 20.01.08
 
 

1979 Bursa doğumluyum, üniversite mezunuyum. Şu anda Sivas'ta bir kamu kuruluşunda memur olarak göre..