Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Eylül '16

 
Kategori
Mizah
 

Saint Valentine 1 - Fenerbahçe 0

Saint Valentine 1 -  Fenerbahçe 0
 

Burak ve Sema cafede tartışıyor.

- Sema, önümüzdeki Perşembe günü Fener’in Avrupa Kupası maçı var haa. Şimdiden söyleyeyim, ben maçtayım.

- Ama Burak haftaya Perşembe Sevgililer Günü!

- Olur mu tatlım! Sevgililer Günü her sene Şubat’ın ikinci Pazar günü kutlanır, standarttır. Bu sene Şubat’ın 2. Pazar günüüüü.. bakayım.. evet. 10 Şubat’a geliyor. Sıkıntı yok yani.

- Buraaak.. Oha diyorum yani. Adı üstünde, 14 Şubat Sevgililer Günü diye geçiyor. Bölünmez bir bütün halinde.

-  Yani?

- 30 Ağustos Zafer Bayramı Ağustos’un kaçında diye sorar mısın?

- Hah hah saçmalama Sema..

- Sen saçmalama.. Hala, 2. Pazar diyorsun.

- Yani bu numarayı yemiyceksin..

- Salak mıyım ben. Yaa Burak, Sevgililer Günü’nde maça mı gideceksin gerçekten? Saint Valentine’s Day yani..

- Sema, maçın gününü ben belirlemiyorum biliyorsun. UEFA adında sevgi yoksunu bir denyo var o belirliyor. Ama bir gün sonra kutlayabiliriz istersen.

- Evet, 15 Şubat Öküzler Günü’n vardı galiba senin, şimdiden kutlarım. Üstelik bu kutlamayı sonuna kadar hak ediyorsun da… Ama ben 14 Şubat Sevgililer Günü’nde ısrar ediyorum.

- Güzelim ne kızıyon yaaa! Ben mi belirliyom fikstürü. Fenerbahçe’nin maç takvimi böyle.

- Burak karar ver, Saint Valentine mi Fenerbahçe mi?

- Yaa Sema, sen Valentin, ben Valentin geçinip gidiyorduk ne güzel, şimdi ne diye böyle karşılaştırmalar yapıyorsun ki!?

- Allah’ım Burak.. Bir de kelime esprisi yapıyorsun. Cidden maça mı gideceksin?

- Ama fikstür!

- Peki Burak fikstür git!

 

Harun BAŞTÜRK

 
Toplam blog
: 10
: 161
Kayıt tarihi
: 11.08.11
 
 

1972 doğumluyum, mühendisim. Mizah yazıları yazmayı seviyorum. Okumak, yazmak, kişisel gelişim, t..