Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Nisan '11

 
Kategori
Tarih
 

Sakaryalı İpsiz Ahmet Paşa!

Osmanlı devrinde yaşasaydım kesin eşkıyaydım!

Samimi söylüyorum!

Belki de beni Sakaryalı İpsiz Ahmet olarak tanıyacaktınız!

Nereye gittimse bakıyorum, Osmanlının doğru dürüst bir eseri yok! Var da olanlar merkezi yerlerde! Konya’da, Bursa’da,

Edirne’de, İstanbul’da falan! Bir de Sadrazamlık yapmış adamların memleketlerinde, o da Sadrazamların gayretiyle

yapılmış!

Trabzon’umda yok! Sakarya’mda yok!

Ben olacaktım da yapmayacaktı! İşi kötüydü!

Çerkez’in biri dedemi kızdırıyor!

“Adam olsaydınız Padişah sizden kız alırdı!”

“Ulan!” Demiş dedem! “ Padişah kim ki ona kız verecektik!”

Padişaha postayı koyunca isterse yapmasın!

“Trabzon’a büyük bir stadyum yap! Oynasın çocuklar!”

“Sakarya’ya büyük bir köprü! Ne ulan o; bir öküz arabası zor geçiyor yaptığınız köprüden!”

İşi ilerletirdim sonra!

“Beni de Sadrazam yap! Bir hamam tellağını yapmadığın kalmıştı!”

Gelsin Sadrazam Sakaryalı İpsiz Ahmet Paşa!

Sonra “ ipimle kuşağım!”

Osmanlıda yaşasaydım tarih böyle olmazdı!

Geç gelmişim dünyaya!

Yazık oldu memlekete!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..