Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Aralık '10

 
Kategori
Siyaset
 

Saklamayın, söyleyin.. Kaybettik mi?..

Saklamayın, söyleyin. Kaybettik mi?.. Ne söyleyeyim, ne yazayım. İçim yanıyor… Bu vatanın bir evladı olarak kahroluyorum... Birkaç oy fazla alıp, o rahat akçalı koltuklarda biraz daha fazla oturmak için milletten gizli neler alınıyor neler veriliyor? Bizler bilmiyoruz.. Gizli işler çevriliyor, ortaya çıkınca da inkar ediliyor.. Ortada 30 bin şehit kanı var. Pekiii. Bu gençler referandumda üç oy daha fazla çıksın hesabı için mi öldüler?.. Cevap verin… Bu işleri başımıza getiren, binlerce kişinin ölümüne sebep olan adam, İmralı’da ki kaşanesinden emirler veriyor. Sanki ömür boyu hapse mahkum olan o değil. Atıyor, tutuyor, yüksek perdeden konuşuyor. Görüşme masasına oturmuş taraflardan biri havasında.

Verdiği mesajın tonuna bakın..

“Bana burada dört kez, seçim var, bekle, dediler. Sonuç ortada. Bizi oyalıyorlar. On iki yıldır sabrettim. Ancak, benim de sınırım var. Referandum sonrasında yine, seçim var oyalamasına izin vermeyeceğim. Bir kerede her şeyi bozabilirim. Kim ne yaparsa yapsın, diyebilirim.”

Abdullah Öcalan pervasız, kozlar bende, havasında. Belli bir siyasal üstünlük kazanmış, kozlar elinde, bunu masaya yatırma ve sonucunu alma çabasında İnegöl’deki gerilime vurgu yaparak, “Bu olaylar başka yerlere sıçrar, çok insan ölür” tehdidini sürdürüyor. Bu süre içinde devletin bazı yetkilileri Apo ile görüşüyor.

Bu görüşmeler sonucunda: Ateşkes kararı çıkıyor.

Daha da ballısı, Kürtlerin referandumda evet oyu kullanmaları netleşiyor.

AKP sıkıştı, sırf referandumda kazanmak için boyun eğiyor..

Apo’nun bunun karşılığında ne istemiş olduğu kendi açıklamasında var:

“On iki yıldır sabrettim, benim de sınırım var.”

Şimdi AKP’ye destek veriyor. Edası, konuşma tonu, “şimdi koz bende” havasında.. Yaşadıklarımıza bakılırsa, siyasal üstünlük kazanmış havasında.
Yine konuşmasına göre, AKP’ye verdiği bu son fırsat. AKP referandum sonrasında ya onun isteklerini, en azından bazılarını, yerine getirmek zorunda kalacak, ya da terör yeniden azacak. AKP referandumda evet uğruna, fena sıkışmış durumda. Şimdide bunlar yalan diye milleti uyutmaya çalışıyor. Dış basın yazıyor, bizzat Murat Karayılan açıklıyor. “BİZ DEVLETLE ANLAŞTIK “ diyor. Şimdi ben şehit aileleri adına soruyorum; Benim kahraman ordum yenildi mi? Söyleyin… Ey hükümet açıkça söyle de bende şehit bayrağımı evimin çatısından indireyim.. Yüzümün akı bana yeter…..

ozcanvural1933@hotmail.com
 
Toplam blog
: 453
: 1059
Kayıt tarihi
: 24.07.06
 
 

1933 Kayseri'de doğdum. Kayseri Lisesi Ankara Veteriner Fakültesi, İstanbul Üniversitesi Diş Heki..